از بهارستان تا بهشت-37/

کودکان حاضر در مراسم تشییع: دوست داریم سرباز وطن شویم

امروز کودکان بسیاری همراه با پدر و مادر خود به مراسم تشییع آمده بودند تا بگویند، ما شهدا را دوست داریم. آنها برای ما دفاع کردند و جان دادند. دوست داریم وقتی بزرگ شدیم همچون غواصان سرباز وطن باشیم.
کد خبر: ۴۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ - 16June 2015

کودکان حاضر در مراسم تشییع: دوست داریم سرباز وطن شویم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر تشییع شهدا، در تشییع پیکر مطهر شهدا که اکنون در حال برگزاری است، انبوه جمعیت از میدان بهارستان تا معراج شهدا به چشم میخورد. در این بین کودکان زیادی نیز به همراه پدر و مادر خود در مراسم تشییع حاضر شدهاند.

محمدرضا که یازده سال سن دارد و با پدرش در این مراسم شرکت کرده است، میگوید: آمدهام تا در کنار شهدا باشم. او میگوید: شهدای ما در شلمچه برای دفاع از ایران شهید شدهاند. دعا کردهام داعشیها از بین بروند.

یگانه هفت سال به همراه مادرش نظاره گر کاروان شهدا است و عروسکی که نامش را شنل قرمزی گذاشته است میگوید: به خاطر شهدا به اینجا آمده ام و برای پدرم، مادرم و تمام مریض ها دعا کردم.

امیرعلی هفت سال دارد دوست دارد وقتی بزرگ شد مبارز شود. او در دلش دعا کرده است اما به ما این را نمیگوید. امیرعلی گفت: شهدای ما رفته بودند تا با دشمن بجنگند و آنجا به شهادت رسیدند.

مهدی که یازده سال دارد و با پدرش در بین جمعیت راه میرود. اطلاعات بیشتری درباره شهدا دارد او میگوید: آمدهام شهدا را ببینم اینها غواصهایی بودند که بعثیها آنها را گرفتند و خاک کردند و امروز این شهدا از عراق به ایران برگشتهاند.

او میگوید: این رزمندگان شهید شدهاند تا ما راحت تر زندگی کنیم. دوست دارم وقتی بزرگ شدم سرباز وطن شوم و برای روح پاک این شهدا دعا کردم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار