یادداشت/

لزوم معرفی ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین

انقلاب اسلامی ملت مظلوم، ولی هوشمند ایران با اتکال به قدرت الهی پیروزمندانه ادامه مسیر می‌دهد و همچنان پویا و پابرجا می‌خروشد؛ خروشی از جنس ایمان و باور به اراده استوار و وعده الهی که تحقق یافته و استمرار دارد.
کد خبر: ۵۰۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ - 15February 2022

لزوم معرفی ابعاد مختلف انقلاب در راستای جهاد تبیینگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- مهدی مقاری؛ اینک در روز‌های ابتدایی چهل و چهارمین سال حیات نورانی انقلاب اسلامی و پس از فارغ شدن از جشن‌های متنوع دهه فجر ۱۴۰۰ باید انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف آن را به درستی بیشتر از گذشته در راستای جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری سفارش شده شناساند، معرفی کرد و ثمرات و برکاتش را با استفاده از ابزارهایی، چون هنر به همه مردم نشان داد، وظیفه‌ای با تلاش و هجمه غول‌های بزرگ رسانه‌ای که هر لحظه یأس و نفاق را در جامعه ایران، انتشار می‌دهند، بسیار واجب و حیاتی به نظر می‌رسد.

هرچند ذکر این نکته بسیار حیاتی است که خدایی که ملت قهرمان و همیشه پاینده و در صحنه ایران اسلامی را از گزند حوادث مصون داشته، اینک نیز در مسیر تداوم انقلاب اسلامی، نگهبان و پشتیبان این ملت نستوه و بردبار است، ولی باید مردم ایران و جهانیان بدانند که بسیاری از توفیقات صورت گرفته ناشی از سیر طبیعی و روزمرگی نبوده بلکه در سایه مجاهدت نیرو‌های انقلابی و جبران عقب ماندگی‌های طواغیت و سرسپردگی پهلوی بوده است که با رشادت و ایثار عوامل مخلص جهادی و همیشه در میدان، به گذرگاه‌های حساس گذشته ایم و ایران اسلامی را همیشه سربلند محفوظ داشته ایم.

جشن ملی فجر ۱۴۰۰ به همه مردم دنیا ثابت کرد مردم هوشمند و پای کار انقلاب در ایران اسلامی برای همیشه تاریخ زنده و پویا هستند و به دنیا فهماند که ایرانیان بصیر و آگاه پای آرمان‌های شهدا ایستاده اند و تا آخرین نفس هم بر این ایستادگی به خود می‌بالند.

آری مردم ایران در گام دوم انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کردند اگرچه سوء تدبیر و بی مدیریت‌ها موجب رنجش خاطر آن‌ها شده و هزینه‌هایی به آن‌ها تحمیل نموده است، اما انقلاب با ریشه و اصل و نسب خود را با هیچ متاعی معاوضه نخواهند کرد؛ هر چند مردم ایران گله مندند و باید عاملان این تکدر خاطر ملت، به سزای اعمال کثیف و ناپاک خود برسند.

کوردلانی که در جامعه اسلامی و در رسانه‌های معاند شعار و تفکر برانداز را انتشار و ضریب می‌دهند، در جشن ملی ۲۲بهمن کجا بودند و چرا خروش میلیونی ملت قهرمان و پیروز ایران سربلند را نمی‌بینند، درک نمی‌کنند و چشمان خود را بر واقعیت آشکار ایران ۱۴۰۰ بسته اند؟

حریت و استقلال دو دستاورد بزرگ و بی بدیل انقلاب اسلامی و تحفه الهی به مردم ایران است که با استفهام صحیح از زمانه و مفهوم بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آن را به خوبی درک کرده و به این شعار بزرگ انقلاب اسلامی به خوبی و تمامی جامه عمل پوشاندند که باید در جهاد تبیین به خوبی برای مردم تشریح و توضیح داده شود که چگونه به این مهم آرمانی دست یافته ایم.

باید در جهاد تبیین به این قضیه پرداخت که انقلاب اسلامی دستان چپاولگر قدرت‌های بزرگ دوران خویش را از ایران سربلند قطع کرد؛ همیشه و در این چهل و سه سال اخیر مورد تهاجم و تجاوز فرهنگی، فکری و عملیاتی در دو محور اقتصادی و نظامی غارتگران دنیا قرار گرفته و این ملت ایران است که ناملایمات‌ها را با تمام کژی‌ها و ناپسندی‌ها کنار زده و پیام استقلال و آزادی همه جانبه خود را به دنیا مخابره کرده است.

انقلاب اسلامی با ادامه نیت و عمل انقلابی مردم و مدیران همیشه در صحنه، آرمان‌های خود را زنده نگه می‌دارد و با فرج مصلح کل، انقلاب اسلامی را بیشتر از گذشته صادر و در اختیار جهانیان قرار می‌دهد.

انقلاب اسلامی اینک در چله دوم خود به پختگی لازم رسیده و با ساختاری قوی و قدرتمند، خود را مهیای انقلاب جهانی مهدی موعود می‌کند و حرکتی که در مسیر الهی در این افزون بر چهار دهه طی نموده و ایرانیان را میراث دار مهربانی‌های بهمن ۵۷ کرده تا ظهور منجی ادامه و استمرار خواهد داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها