نماینده ولی فقیه در مازندران:

در مسیر ظلم‌ستیزی و مبارزه با فساد باید استقامت داشته باشیم

«محمدی لائینی» با بیان اینکه در مسیر عدالت، ظلم ستیزی و مبارزه با فساد باید استقامت داشته باشیم، گفت: مبارزه با فساد مشکل است و نباید چشم پوشی کرد.
کد خبر: ۵۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 18March 2022

در مسیر ظلم ستیزی و مبارزه با فساد باید استقامت داشته باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان اظهار داشت: گاهی اوقات باید مباحات را ترک کرد تا به حرام نیفتاد و باتقوا‌ها اینگونه هستند.

وی با گرامیداشت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام (عج) به روز ملی شدن صنعت نفت و سالروز تأسیس حوزه علمیه قم به دست حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی اشاره کرد و سالروز تهاجم به مدرسه فیضیه را تسلیت گفت و افزود: در عربستان ۸۱ نفر نیروی مجاهد به عنوان تروریست دسته جمعی اعدام شدند.

محمدی لائینی با بیان اینکه سپاه پاسداران پایگاه آموزشی موساد اسرائیل غاصب را در اربیل عراق مقتدرانه موشک باران کرده و خسارت‌های زیادی وارد شده است، بیان داشت: نفت عراق به اسرائیل غارت می‌شود و این‌ها مایه ننگ جامعه اسلامی است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه یکی از فلسفه‌های غیبت امام زمان (عج) آزمون هدایت و استقامت است، اضافه کرد: هم آزمون دینداری و استقامت در مسیر دین است و تسلیم فرهنگ ابتذال غرب نمی‌شود و کار‌های غیراخلاقی و غیرارزشی انجام نمی‌دهد و همرنگ انسان‌های نادرست نمی‌شود و دینش حفظ است.

در مبارزه با فساد نباید چشم‌پوشی کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در مسیر عدالت و ظلم ستیزی و مبارزه با فساد استقامت باید داشته باشیم، بیان داشت: مبارزه با فساد مشکل است و نباید چشم پوشی کرد.

وی اضافه کرد: مبارزه با ظلم و استکبار شهادت و اسارت دارد و در هشت سال دفاع مقدس، در شش سال دفاع از حرم و بیش از ۴۰ سال انقلاب این ترکش‌ها را به جان خریدیم و شهید و جانباز و آزاده تقدیم شدند چراکه نخواستیم نوکر آمریکا باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه با استقامت ما صنعت نفت ملی شد و پیروزی و موفقیت‌ها به دست آوردیم، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های عظیم، دفاع قوی، افزار‌ها و سلاح‌های پیشرفته و شجاعت و شهادت نتیجه استقامتی است که به ما جرأت داد که تمام عوامل و مزدورانش را از سرزمین مقدس سوریه و لبنان و عراق به زباله دان تاریخ بسپاریم.

وی ادامه داد: پایگاه‌هایی که موجب تنش، خطر، فتنه و جنگ است را با موشک می‌زنیم و این نتیجه مقاومتی است که به دست آوردیم و این اقتدار است و مقاومت و استقامت برای انسان ضرورت دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه همه مومنان مأمور به استقامت هستند و فلسفه غیبت آزمون هدایت و استقامت است، بیان داشت: شکر نعمت هدایت استقامت است و باید در دینداری، حلال‌خوری، صداقت‌کاری و امانتداری استقامت داشت و با استقامت شکر نعمت هدایت را به جا آوریم.

در انتظار امام زمان (عج) استقامت داشته باشیم

وی گفت: اعتقاد بر امامت امام زمان (عج) باقی ماندن نیز استقامت است و باید منتظر باشیم و استقامت داشته باشیم و دعا کنیم که خداوند جهان را به نور حضورش نورانی خواهد کرد.

امام جمعه ساری تأکید کرد: به دنیای استکار اعلام می‌کنیم که ملت ایران در راه عزت، استقلال و راه شهیدان ثابت قدم می‌ماند و با هیج فتنه‌ای دست از این مسیر برنخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن سال نو و بیان اینکه سال نو و روز‌های تعطیلی مجوز گناه نیست، گفت: باید این مهارت را داشته باشیم که هم شادی کنیم و هم شادی را آلوده به گناه نکنیم.

محمدی لائینی بیان داشت: طبیعت را تخریب نکنیم و سرمایه‌های طبیعی را حفظ کنیم و مواظب مستمندان و فقرا و نیازمندان باشیم و کمک کنیم که دلشاد باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها