شهید آزادى: ایثار شهدا عامل پیروزی دین است

شهید محمدعظیم آزادى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پیروزی اسلام به خاطر فداکاری شهداست.»
کد خبر: ۵۱۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ - 30April 2022

شهید آزادى: ایثار شهدا عامل پیروزی دین است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید محمدعظیم آزادی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به یگانه منجى بشریت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم روحى له‌الفدا و با سلام بر نایب بر حق آقا امام زمان که هر چه داریم و بدست آورده‌ایم از اوست.

با درود و سلام به شهیدان، ولی‌نعمتان این امت که به حق پیروزى اسلام مرهون زحمت و خون این عزیزان بوده و با سلام به امت قهرمان و دلیر و شجاع که به حق دین خود را با اسلام ادا کردند و در مقابل آمریکاى جنایتکار پیروز شدند.

خدمت پدر عزیزم و مادر گرامى و همسرم سلام؛ امیدوارم که خوب و سلامت باشید و همیشه در پناه ایزد منان قرار بگیرید از اینکه نتوانستم تا به حال کارى انجام دهم یا تشکر خشک و خالى از شما کنم معذرت می‌خواهم و شرمنده‌ام؛ طلب حلالیت می‌خواهم تا بتوانم در بین شهدا باشم.

در شهادتم خیلى بی‌تابى نکنید، چون روزى که قدم به این راه گذاشتم کاملا این راه را شناختم و در آخر این راه قافله شهادت را دیده بودم اکنون شکر خدا را به جاى می‌آورم که این لطف بزرگ و این فیض عظیم را نصیب من فرمود.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار