توصیه شهید «صادقی» به ملت ایران

ای ملت ایران! بدانید زمان بسیار حساس است یک غفلت کوچک؛ گناهی بزرگ محسوب می‌شود ملت باید احساس وظیفه کنند و با اطاعت مطلق از ولایت فقیه و روحانیون در خط رهبری راه شهدا را ادامه دهند.
کد خبر: ۵۲۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ - 02May 2022

توصیه شهید «صادقی» به ملت ایران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید جمشید صادقی

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر انبیا و ائمه اطهار و ادامه‌دهندگان راه پیامبران و سلام بر حسین قافله‌سالار گلگون‌کفنان وادی عشق؛ سلام بر مهدی (عج) یاری‌دهنده رزمندگان و سلام بر نائب برحقش امام خمینی.

عزیران این امام بود که ما را حیات بخشید و زندگی علی‌گونه‌اش و شجاعت حسین‌وارش به ما شهامت مقابله با کفر و استکبار را داد و دانستیم شاگرد مکتب توحید و ولایت فقیه این گونه باید باشد.

خداوندا!‌ای مهربان، کوله‌بارم پر از گناه و معصیت بوده، اما عشقی خدایی به سر دارم خدای من! درگذر از گناهان گذشته من و مرا بپذیر و به آرزوی دیرینه‌ام (شهادت) که سر حد نهائی تکامل انسان است؛ برسان.

خدایا! ما می‌رویم تا اسلام بماند و امام بماند و مردم را همچون پیامبر امت رهبری کند تا آن زمان که آقایمان امام زمان برخیزد و آنچه اراده توست و وعده داده‌ای، آن شود و مستضعفین وارثان بحق زمین گردند و دیگر ظلمی در جهان نباشد.

دنیای ظلم و کفر بدانند که هرگز آسوده نخواهند بود و بدانند رهبرمان با قاطعیتش و رهنمودهایش و امت ایران با فریادش و حضور در صحنه‌اش و شهدا با خونشان و خواهران با حجابشان از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و در این راه آماده هرگونه جانبازی هستند.‌ای ملت ایران! بدانید زمان بسیار حساس است یک غفلت کوچک؛ گناهی بزرگ محسوب می‌شود ملت باید احساس وظیفه کنند و با اطاعت مطلق از ولایت فقیه و روحانیون در خط رهبری راه شهدا را ادامه دهند.

دولت‌های دیگر بدانند ما با هر دولتی که بخواهد به استقلال ما صدمه بزند و سد راه گسترش اسلام و قیام امت علیه ظلم شود سازش نخواهیم کرد و با آن‌ها خواهیم جنگید.

امت شهیدپرور! بدانید تنها راهی که می‌تواند نجات‌بخش برای شما و افتخار جاویدان برایتان به جای گذارد و تنها راهی که شما را از دست اجانب شرق و غرب نجات می‌بخشد و بسوی الله سوق می‌دهد اطاعت مطلق از ولایت فقیه است.

پدر و مادر گرامی‌ام! شما نیز مرا حلال کنید و ببخشید چراکه نتوانستم فرزند صالحی برای شما باشم مادرم حلالم کن و آخرین سلام‌های مرا از وادی عاشقان الله (جبهه جنگ) بپذیر! مادرم از این پس تو باید زینب‌وار علیه صدام کافر؛ یزید زمان به خونخواهی برخیزی اگر چه من نالایق و گنهکار بودم، اما تو رسالتت را فراموش مکن.

برادرانم! مبادا سلاح شهدا بر زمین بماند خواهرانم مبادا فراموش شود حجاب و عفت فاطمه زهرا (س).

خدایا می‌خواهم با تو زندگی کنم، عبادتم برای تو باشد، شهادتم برای تو باشد، دلم می‌خواهد برای تو بمیرم، اما آمدنم بی‌اشکال باشد.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار