مروری بر وصیت‌نامه شهید «رنجبر»

شهید محمد رنجبر در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «به جبهه رفتم تا دین خودم را به انقلاب اسلامى به نحو احسن ادا کنم.»
کد خبر: ۵۱۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ - 01May 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «رنجبر»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید محمد رنجبر

«بسمه تعالى

پس از سلام امیدوارم که پدر و مادر عزیزم مرا حلال کنید و اگر جنازه من به دست‌تان رسید مرا در زادگاهم بخاک بسپارید.

اى کاش خدا هفت جان به من مى داد تا هفت جانم را فداى امام امت خمینى بت‌شکن و این خاک و مرز و بوم کشورم می‌کردم، خدایا! حسین‌گونه‌هاى زمانت را با سالار شهیدان حسین بن على (ع) محشور بدار.

اگر شهید شدم برایم گریه و زارى نکنید، زیرا من زنده‌ام و، زیرا که این راه را از حسین آموخته‌ام و خودم انتخاب کردم و سپس پیش رفتم، رفتم تا دین خودم را به انقلاب اسلامى به نحو احسن ادا کنم و گام در راهى برداشته باشم که سرور شهیدان حسین (ع) به من آموخت.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار