رئیس بنیاد شهید خبر داد؛

احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی برای ایثارگران کرمانی/ اختصاص ۵۰۰۰ تخت بستری در ۵ نقطه از کشور

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان سفر به استان کرمان از احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی در کرمان برای درمان خانواده معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ - 28May 2022

احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی برای درمان ایثارگران در کرمان/ اختصاص ۵۰۰۰ تخت بستری در ۵ نقطه از کشور به تصویب هیئت امنای بنیاد رسیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌‍رس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد اقدامات بنیاد در استان‌های کشور اظهار داشت: مراکز جامع فرهنگی، ورزشی، توانبخشی، اقامتی و درمانی به نام مراکز ایثار در سراسر کشور ایجاد شده است ولیکن متأسفانه بسیاری از فاز‌های این مراکز از جمله در کرمان تکمیل نشده است که با حمایت دولت تا دو سال آینده این مراکز تکمیل می‌شود.

وی افزود: هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به نیاز به تخت‌های بستری جانبازان اعصاب و روان و سایر جانبازان و خانواده معظم شهدا اختصاص ۵۰۰۰ تخت بستری در ۵ نقطه با تمرکز بالای جمعیت ایثارگران کشور را تصویب کرده است که یکی از نقاط کرمان است که استاندار محترم کرمان قول داده است زمین مناسبی برای ساخت بیمارستان با ۵۰۰ تا ۷۰۰ تخت بستری اختصاص دهد که این بیمارستان خدمت رسانی به ایثارگران مرکز و جنوب شرق کشور را به عهده خواهد داشت.

معاون رئیس جمهور همچنین از مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار سایر دستگاه‌ها برای ساخت زائرسرا و مرکز اقامتی برای ایثارگران و عموم مردم که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی مشرف می‌شوند خبر داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: اداره کل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شده است و تلفن ۱۶۱۶ و همچنین سامانه خدمات الکترونیک ایثار آماده دریافت و پیگیری درخواست‌های ایثارگران است ضمن اینکه میز خدمت بنیاد از جمله در سفر‌های استانی برپا می‌شود و به عنوان نمونه تا ظهر روز پنجشنبه به ۷۰۰ درخواست در این میز خدمت رسیدگی شده است.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: درخواست‌هایی که در چارچوب قانون و در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران است اجرایی می‌شود و مکاتبات لازم در مواردی که مربوط به سایر دستگاه‌ها است انجام و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار