امام جمعه سنندج:

امر به معروف در عمل اجرا شود

ماموستا «رستمی» ایجاد امنیت و رسیدگی به مشکلات مردمی را مصداق مهمی برای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امر به معروف نباید تنها با زبان باشد بلکه باید در عمل آن را اجرا کنیم.
کد خبر: ۵۳۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ - 03August 2022

امر به معروف در عمل اجرا شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج امروز (چهارشنبه) در همایش استانی تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کردستان اظهار داشت: اول تا دهم محرم الحرام با توجه به هدف والای قیام حضرت امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دهه احیای این فرایض مهم عظیم اسلامی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در آیه قرآنی امر به معروف پیش از ایمان ذکر شده است، افزود: قرآن امت رسول را بهترین امت قرار داده است و شهادت امام حسین (ع) برای تمام مسلمانان و در مسیر امر به معروف و نهی از منکر بود.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص به زن یا مرد نیست، گفت: این فریضه تنها شامل یک طایفه و عده خاصی نیست بلکه باید همه مسوولان و افراد جامعه نسبت در مورد این امر مهم احساس مسوولیت کنند.

ماموستا رستمی با یادآوری اینکه امام حسین (ع) تنها مربوط به شیعیان نیست بلکه مختص به همه مسلمانان و جامعه بشریت است، گفت: امام حسین (ع) و یارانش به ناحق و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی ایجاد امنیت و رسیدگی به مشکلات مردمی را مصداق مهمی برای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اضافه کرد: امر به معروف نباید تنها با زبان باشد بلکه باید در عمل آن را اجرا کنیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دشمنان همواره دنبال جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند، تصریح کرد: این فریضه الهی در همه زمان‌ها حتی در دوران پیامبران نیز در دستور کار بوده و اکنون نیز تداوم آن از پلیدی و زشتی در جامعه جلوگیری خواهد کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار