امام جمعه سنندج:

برای مقابله با دشمن نیازمند وحدت جهانی هستیم

ماموستا «رستمی» گفت: امروزە دشمن بە دنبال تضعیف اقتصادی کشورهای اسلامی است و بە یغما بردن ثروت‌های آن است، لذا برای مقابلە با دشمن نیازمند وحدت جهانی هستیم.
کد خبر: ۵۳۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 05August 2022

برای مقابلە با دشمن نیازمند وحدت جهانی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» به مناسبت تاسیس سازمان جهاد دانشگاهی امروز در دیدار با «اکبر اسدی» رئیس جهاد دانشگاهی کردستان، خیر و برکت دنیا و آخرت در گرو علم دانست و اظهار داشت: با علم می‌توان قیامت را آبادان کرد و علوم دینی و قرآن کریم تنها مختص بە فرائض دینی نیست بلکە توسعە، صنعت، علم، اخلاق‌مداری، انسانیت و صلح و سازش در قرآن کریم موجود است.

وی افزود: ما در برابر قدرت دشمنان باید قدرت بگیریم و علم و صنعت داشتە باشیم و بە گفتە امام علی (ع) عظمت آسمان بە ماە و خورشید و ستارە است، اما عظمت زمین بە انسان است.

وی ادامە داد: حتی اگر همە دنیا طلا و نقرە باشد، تا مادامی کە مهارت نباشد این ثروت‌ها کاربرد ندارد و باید علم را در راستای تولید و ثروت بە کار برد.

ماموستا رستمی مرکز همە چیز در دنیا را عدالت دانست و گفت: معیار شایستە سالاری هر انسان، مدیریت توانایی و مهارت و بردن علم بە سوی تولید است.

وی افزود: حتی اگر دانشمند و عالم هم باشیم تا مادامی کە صداقت نداشتە و امانت دار نباشیم بە هیچ نمی‌ارزد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: بە گفتە پیامبر اکرم هر انسانی کە صداقت، وفای بە عهد و امانت‌دار باشد، جایگاه او بهشت است.

وی ادامە داد: لازمە حیات دولت پشتیبانی مردم است و توقع مردم از دولت ایجاد عدالت واقعی است.

امام جمعە شهرسنندج با اشارە بە اینکە دشمن در صدد تسلط بر کشورهای ضعیف است، اضافە کرد: امروزە دشمن بە دنبال تضعیف اقتصادی کشورهای اسلامی است و بە یغما بردن ثروت‌های آن است، لذا برای مقابلە با دشمن نیازمند وحدت جهانی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها