نماینده مردم کرمان در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

جبهه مقاومت اقتدار خود را مدیون دفاع مقدس است

حسن‌پور بیگلری گفت: جبهه مقاومت امروز اقتدار و عزتمندی خود را مدیون دوران دفاع‌مقدس ملت ایران است.
کد خبر: ۵۴۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۵ - 28September 2022

مسائلی مادی هیچ‌گونه موضوعیتی در دفاع‌مقدس نداشتندشهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و الگوبرداری از آن در حوزه اقتصادی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه خود مطرح می‌کنند اگر کسی از بسیجیان و رزمندگان غافل شود، قطعاً به آتش دوزخ الهی گرفتار خواهد شد.

حسن‌پور بیگلری تاکید کرد: اگر روحیه دوران دفاع‌ مقدس در کشور حاکم شود و نوای دلنشین دهه شصت بار دیگر فضا را عطرآگین کند، بزرگ‌ترین نیاز کشور رفع خواهد شد، در شرایط فعلی نیاز به مدیران جسور، شجاع، تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز داریم که متأسفانه این ویژگی‌ها در بسیاری از مدیران حال حاضر دیده نمی‌شود.

نماینده مردم کرمان بیان داشت: برای برون‌رفت از وضعیت فعلی کشور نیازمند روحیه جهادی، بسیجی و ایثارگری در همه زمینه‌ها هستیم که بر این اساس باید در تقویت این روحیات در کل کشور به ویژه در میان دولتمردان تلاش مضاعف داشته باشیم تا بتوانیم بر مشکلات کشور فائق بیاییم.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت اقتدار و عزتمندی خود را مدیون دفاع‌ مقدس ملت ایران است، در خصوص عدم ظهور و بروز این مهم در اقتصاد جمهوری اسلامی گفت: وقتی بحث از مسائل اقتصادی پیش می‌آید مادیات نسبت به معنویات پررنگ‌تر می‌شود و به طور طبیعی افراد بیشتر به میز دکوراسیون دفاتر خود توجه می‌کنند تا فداکاری برای ملت.

حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه در دفاع‌ مقدس مسائلی مادی هیچ‌گونه موضوعیتی نداشتند، تصریح کرد: در دفاع‌ مقدس فرمانده کنار بسیجیان و رزمندگان می نشست و مشکلاتشان را رفع می‌کرد.

نماینده مردم کرمان با اشاره به اینکه در دفاع‌ مقدس بی‌عدالتی وجود نداشت، گفت: آنچه مردم امروز از آن رنج می‌برند بی‌عدالتی است، امروز همه شاهد هستیم که در یک وزارت‌خانه پنج نیرو با رابط استخدامی متفاوت پنج حقوق متفاوت دریافت می‌کنند که این مسئله مصداق تبعیض آشکار است و تا زمانی که نتوانیم این تبعیض‌ها را ریشه‌کن کنیم قطعاً روحیات دفاع‌ مقدس حاکم نمی‌شود.

وی ادامه داد: اگر دولت می‌خواهد روحیه ایثار و فداکاری را حاکم کند، باید ابتدا تبعیض‌ها را ریشه‌کن کند که یکی از شعارهای اساسی رئیس‌جمهور است که باید به آن جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار