مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان:

شهید «عبدالحسین مبشر» الگویی ماندگار است

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: شهید حجت‌الاسلام «عبدالحسین مبشر» به عنوان یک مبلغ، معلم و جهادگر در جامعه خدمات ارزشمند و گسترده‌ای انجام دادند و الگویی ماندگار است.
کد خبر: ۵۴۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 01October 2022

شهید «عبدالحسین مبشر» الگویی ماندگار استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «هبت‌اله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحسین مبشر» و یادواره شهدای روستای سیاپوش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: توجه به عقل در دینداری، عمل‌گرا بودن، مدارا و گره‌گشایی از کار مردم، اعتدال و میانه‌روی در رفتار، کردار و گفتار از جمله سفارشات امام رضا (ع) به شیعیان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان افزود: انجام کار جهادی و گره‌گشایی از کار مردم از جمله ویژگی‌های شهید مبشر بود. عمل‌گرایی دیگر ویژگی شهید مبشر بود، معلم کلاس درس بود و اعتدال رفتاری از امام راحل و بزرگان دین بر جان ایشان نشسته بود. شهید مبشر مرد عمل و مرد میدان جنگ و نبرد بود و به رسالت مبلغی و معلمی خویش به خوبی عمل کرد؛ شهید مبشر الگوی همه ماست.

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: با اشاره به اینکه یکی از فرزندان لرستان در لباس نیروی انتظامی در تهران در راه حفظ امنیت به شهادت رسیدند، گفت: همچنان مکتب شهید مبشر در جریان بوده و امید است همه ما در راه شهدا قدم برداریم. یک برنامه خوب ملی در قالب فیلم و مستند از اقدامات و فعالیت‌های شهید مبشر تهیه خواهد شد که در جامعه به ویژه بین نسل امروز تبیین شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها