نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

تقویت و پشتیبانی از اقتدار پلیس وظیفه‌‌ای ملی است

شریعتی اندراتی با بیان اینکه پلیس در هر کشوری مظهر نظم و امنیت برای آحاد جامعه است، گفت: تجهیز، پشتیبانی و تقویت پلیس وظیفه ملی است و اگر پلیس تضعیف شود به ضرر همه مردم است چون امنیت جامعه به خطر می‌افتد.
کد خبر: ۵۵۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 06November 2022

تقویت و پشتیبانی از اقتدار پلیس وظیفه‌‌ای ملی است«غلامرضا شریعتی اندراتی» نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ اقتدار پلیس برای ایجاد امنیت مردم، اظهار داشت:‌ پلیس در هر کشوری مظهر نظم و امنیت برای آحاد جامعه است و پلیس اساساً برای این مأموریت تشکیل شده است که امنیت همه شهروندان را تعریف و تأمین کند.

شریعتی اندراتی گفت: تجهیز، پشتیبانی و تقویت پلیس وظیفه میهنی و ملی همه مردم ایران است، از سویی دیگر تضعیف پلیس یقیناً به ضرر همه مردم است، زیرا امنیت جامعه به خطر میفتدد و در شرایط ناامنی که ایجاد می‌شود زندگی عمومی مردم به کلی مختل می‌شود.

نماینده مردم مازندران تصریح کرد:‌ کسی که امروز معترض است و در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کند، قطعاً شب تمایل دارد با آرامش سر بر بالین بگذارد، بنابراین برای تأمین امنیت حتی معترضین نیاز است اقتدار پلیس حفظ شود، اگر پلیس مقتدر و قوی نداشته باشیم معترضین و کسانی که اعتراضات مدنی دارند، حتی در خانه خود آرامش و امنیت ندارند.

وی تصریح کرد: همه کسانی که در یک کشور زندگی می‌کنند اعم از کوچک و بزرگ و زن و مردم موظفند به تقویت و اقتدار پلیس کمک کنند. کسانی که برنامه‌ریز هستند و دستی در کار مدیریت کشور در حوزه امنیتی دارند، باید در روند کاری خود حفظ اقتدار پلیس را مهم‌ترین اولویت قرار دهند.

شریعتی اندراتی گفت: اگر مردم حرمت پلیس را حفظ کنند، خودشان از برکت این اقتدار که همان امنیت و آرامش است بهره می‌برند، در اتفاقات و اغتشاشات اخیری که رقم خورد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند به پلیس ظلم شد، البته به اعتقاد بنده نه تنها به پلیس بلکه، به همه احاد ملت ایران ظلم شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار