با نگاهی به زنان ایثارگر؛

نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» فراخوان داد

نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» به مناسبت هفته بزرگداشت زن و با نگاهی به زنان ایثارگر به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس فراخوان داد.
کد خبر: ۵۵۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 22November 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» به مناسبت هفته بزرگداشت زن و با نگاهی به زنان ایثارگر به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس فراخوان داد.

این جشنواره در هفت بخش شامل فرهنگ ایثار و شهادت، تأثیر نهضت عاشورا، معنویت، اخلاق و امداد‌های الهی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبک زندگی جهادی در هشت سال دفاع مقدس، سبک زندگی، شهدا، جانبازان، فرماندهان نظامی، قهرمانان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت در اندیشه امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)، گفتمان امید و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعتماد و تعهد بین مردم و مسئولین، شاه کلید عبور از تنگنا‌های عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی (امید، اخلاق، عدالت و...) و حاج قاسم سلیمانی است.

این همایش در ۱۱ محور از جمله زنان و پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان و استمرار آرمان‌های انقلاب اسلامی، نقش زنان در دفاع مقدس، زنان و پاسداشت آرمان‌های دفاع مقدس، مادران شهداء و سبک زندگی جهادی، همسران شهداء و سبک زندگی جهادی، مادران و همسران شهداء و تربیت فرزند، زنان و نهضت مقاومت، خانواده‌های شهداء، وصایای شهداء، مسئولیت جامعه در قبال شهداء و خانواده‌های آن ها، نهاد خانواده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بانوان شهیده، مدافع و مجاهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند تا یکم دی آثار خود را در قالب یادداشت علمی، یادداشت‌های ژورنالی، عکس نوشته، دلنوشته و خاطرات کوتاه به نشانی پست الکترونیک z.defam@gmail.com و یا شماره واتس آپ ۰۹۹۸۱۱۲۷۸۶۴ ارسال کنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه به سایت www.bonyaddefa.ir/zanan مراجعه و یا با تلفن ۰۲۱۸۸۷۵۴۰۸۶ تماس بگیرید.

نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» فراخوان داد

به ۱۸ نفر برگزیده جشنواره جوایز مالی نفیسی اهدا خواهد شد و همچنین آثار برگزیده در سایتها، خبرگزاری‌ها و فصلنامه‌های معتبر علمی منتشر خواهد شد و در کتاب مجموعه آثار جشنواره به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار