ما متحدیم/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

اردوهای راهیان نور حلقه واصله نسل جوان و شهدای دفاع مقدس

عنابستانی گفت: اردوهای راهیان نور و بازدید از مجاهدت و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس یکی از روش‌های بسیار خوب و موثر برای ارتباط با نسل جوان است.
کد خبر: ۵۷۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲ - 03March 2023

اردوهای راهیان نور حلقه واصله نسل جوان و شهدای دفاع مقدس«علی اصغر عنابستانی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و تاثیر آن بر تربیت نسل جوان، اظهار داشت: ما برای تربیت نسل جوان خود قبل از هر چیزی باید همزادپنداری با جوانانمان داشته باشیم و به عنوان اولین اقدام دیوارهایی که بین نسل جوان و نسل اول انقلاب ایجاد شده است را برداریم.

عنابستانی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور و بازدید از مجاهدت و ایثارگری های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس یکی از روش های بسیار خوب و موثر برای ارتباط با نسل جوان است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که برای سربلندی ایران و دفاع از دین و ناموس ایرانی جان خود را فدا کردند، بهترین الگوی زندگی برای جوانان هستند. اما شیوه آشنا کردن نسل جدید با دفاع مقدس و شهدا باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما نسبت به نسل جدید بسیار کوتاهی کردیم، گفت: نسل اول انقلاب تصور می کرد همیشه شرایط اجتماعی یکسان است و بر همین اساس درک اشتباهی نسبت به جوانان پیدا کرد و وقتی دید که فضای فکری و نوع زندگی جوانان بسیار متفاوت است نتوانست برنامه ریزی دقیقی برای جوانان داشته باشد.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها