مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

حجاب و عفاف از پایه‌های تمدن ایران محسوب می‌شود

«دریایی» رعایت حجاب در جامعه را یکی از اصول عملی جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: مسئله حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های خانواده و از پایه‌های تمدن ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 30May 2023

حجاب و عفاف از پایه‌های تمدن ایران محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی‌اصغر دریایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ‌در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، تعامل و گفت‌وگو و بهره‌گیری از زبان اقناع و ایجاب را از راهکارهای مقابله با بی‌حجابی دانست و اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش عمده‌ای در گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بویژه سالم‌سازی محیط‌های اداری دارد.

وی رعایت حجاب در جامعه را یکی از اصول عملی جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: مسئله حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های خانواده و از پایه‌های تمدن ایران محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هشدار داد: امروز بی‌حجابی در جامعه به مسئله شکاف اجتماعی و فاصله میان حاکمیت و مردم بدل شده و دشمن از آن در راستای شکاف میان نیروهای مؤمن و انقلابی با سایر اقشار جامعه بهره می‌گیرد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید افرادی که کشف حجاب می‌کنند نمی دانند پشت سر این جریان چه کسانی قرار دارند و اگر می‌دانستند این کار را نمی‌کردند. 

دریایی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان از مسئله بی‌حجابی در ایران، عنوان کرد: جریان‌هایی از ترویج بدحجابی و کشف حجاب حمایت می‌کنند، در این راستا نهادهای فرهنگی و انقلابی نیز در راستای مقابله با مسئله بی‌حجابی در کشور برنامه‌های خاصی اجرا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سال‌جاری برنامه‌های خاصی در راستای توسعه فرهنگی استان اجرا خواهد کرد خاطر نشان کرد: در سال گذشته چندین نمایشگاه و مرکز فرهنگی برای مردم فرهنگی استان برگزار و مورد استقبال خوب مردم واقع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اکران فیلم فجر، برگزاری جشن یاس نبوی، افتتاح نگارخانه هنر سنندج، برگزاری آیین شعر مرد میدان با موضوع سردار شهید سلیمانی، برگزاری نمایشگاه و جشن نوروز در سالن 22 گولان را از برنامه‌های اداره کل در سال گذشته بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار