"بچه‌های مردم" به سیره نبوی در برخورد با نوجوانان می‌پردازد

برنامه "بچه های مردم" در وفات نبی اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) از سیره نبوی در برخورد با نوجوانان می‌گوید.
کد خبر: ۶۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ - 09December 2015

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه تلویزیونی "بچههای مردم" در سالروز وفات نبی اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) از سیره نبوی در برخورد با نوجوانان میگوید.

مجتبی احمدی تهیه کننده این برنامه گفت موضوع این هفته ما رسیدنها و نرسیدنها بود و تلاش کردیم از طرق مختلف از جمله نمایش، گزارش، حضور کارشناسان و ورزشکاران قهرمان به این مقوله مهم در بحث پیدا کردن مقصود از زندگی و هدف و مسیر بپردازیم.

وی افزود: در برنامه چهارشنبه با توجه به مناسبت خاص  مصمم هستیم از منظر دین و آیین به رسیدنهای دوره نوجوانی بپردازیم و چند و چون اتفاقات این دوره سنی را بررسی کنیم.

تهیه کننده تصریح کرد: قطعاً نگاه دین مبین اسلام در برخورد با نوجوانان بسیار خاص و ویژه هست به همین منظور دعوت میکنیم از خانوادهها تا مثل همیشه کنار نوجوانانشان مخاطب برنامه ما در روز چهار شنبه ساعت۱۶:۲۰باشند.

مجتبی احمدی کارگردان هنری بچههای مردم  در پایان گفت قرعه کشی برندگان مسابقه پیامکی ما هم انجام میشود و اسامی افراد اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است: برنامه بچههای مردم امروز با حضور کارشناس مذهبی و مداح اهل بیت روی آنتن شبکه یک خواهد رفت. بچه های مردم هر روز به جز پنج شنبه و جمعه از شبکه یک سیما پخش میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار