بهتر شدن حال "حمید سبزواری" شاعر انقلابی در بیمارستان

"حمید سبزواری" سراینده شعر "خمینی ای امام" شاعر انقلابی که مدتی است در بیمارستان بستری شده به دلیل وخامت حالش به وسیله سرم تغذیه می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ - 09January 2016

بهتر شدن حال

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، محسن ممتحنی، فرزند حمید سبزواری، پیرامون آخرین وضعیت پدرش اظهار داشت: روند بهبودی در حال طی شدن است ضمن اینکه مراقبتهای لازم در بیمارستان در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان اینکه همچنان وضعیت ترخیص از بیمارستان مشخص نیست، گفت: به دلیل اینکه هنوز تغذیه از راه دهان صورت نمیگیرد و تزریق سرم امکان پذیر است پدرم همچنان در بیمارستان می ماند تا ضعف جسمانی هم برطرف شود.

ممتحنی با تاکید بر عدم اطلاع رسانی و تصمیم خانواده بر این موضوع، توضیح داد: خانواده ترجیح دادند که این موضوع اطلاع رسانی نشود اما دوستان شاعر به پدرم لطف داشتند و حتی آقای میرمحمدی به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری هم در بیمارستان حضور یافته و جویای احوال ایشان شدند. اما دوستان شاعر همچنان در بیمارستان حاضر شده و از پدر عیادت میکنند.

وی موضوع خونریزی معده را جدی دانست و از تلاش پزشکان برای مداوا و طی روند بهبودی گفت و در ادامه پیرامون عدم ملاقات مسئولان ارشاد اضافه کرد: شاید به دلیل عدم اطلاع رسانی باشد که هنوز مسئولان وزارت ارشاد برای عیادت نیامدهاند چرا که پیش از این هم آقای جنتی و هم آقای صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد در منزل جهت دیدار با پدرم آمده بودند.

همسر حمید سبزواری هم مشکل تغذیه از راه سرم را مطرح کرد و گفت: به دلیل ضعف و تغذیه از راه سرم ایشان فعلا در بیمارستان تحت مراقبت خواهند بود.

گفتنی است، حمید سبزواری سراینده شعر «خمینی ای امام» که به دلیل کهولت سن و ضعف خونریزی معده مدتی است در بیمارستان بستری است طبق نظر پزشک و پرستار بخش وضعیت بهتری نسبت به قبل دارد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها