22 دی‌ماه صورت می‌گیرد؛

نقد "پاییز فصل آخر سال است" در شهر کتاب

رمان "پاییز فصل آخر سال است" برگزیده بخش رمان جایزه "جلال آل احمد" در سال جاری است، این رمان با حضور سوسن شریعتی و مصطفی مستور در شهر کتاب نقد می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ - 09January 2016

نقد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، رمان "پاییز فصل آخر سال است" نوشته نسیم مرعشی برگزیده بخش رمان جایزه جلال آل احمد در سال جاری است. این رمان، از حال و هوای زنانی میگوید که در دوراهیهای زندگی دست و پا میزنند و به دنبال راهی برای خلاصی از گذشته و آینده، دوباره شاد زیستن یا کنار گذاشتن رویاها و زندگی در واقعیت هستند.

نسیم مرعشی متولد 1362 و فارغالتحصیل رشته مکانیک از دانشگاه علموصنعت است. در سال 1388 اولین داستانش را نوشت. در سال 1392 رتبه اول جایزه بیهقی را برای داستان "نخجیر" و در سال 1393 رتبه اول نخستین دوره جایزهی تهران را برای نوشتن داستان "رود" به دست آورد.

رمان مرعشی در سال 1393 به همت نشر چشمه منتشر شده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سهشنبه 22 دی ساعت 16:30به نقد و بررسی رمان "پاییز فصل آخر سال است" اختصاص دارد که با حضور سوسن شریعتی، مصطفی مستور و نسیم مرعشی در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار میشود و ورود برای علاقهمندان آزاد است.

نظر شما
پربیننده ها