دربیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو؛

نامه رهبر انقلاب در جمع جوانان هند توزیع شد

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب درغرفه مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو به صورت گسترده توزیع شد.
کد خبر: ۶۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ - 12January 2016

نامه رهبر انقلاب در جمع جوانان هند توزیع شد

به گزارش گروه فرهنگ دفاع پرس، همزمان با برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو  نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب به زبان اردو ترجمه و درغرفه ایران توزیع شد که با استقبال شیعیان و مسلمانان هند روبرو شد. در محل اصلی سالن کنفرانس بخش بین الملل نمایشگاه نیز «نقش زبان فارسی در فرهنگ هند» با حضور پروفسور اختر مهدی مورد بررسی قرارخواهد گرفت. 

همچنین در دپارتمان فارسی دانشگاه دهلی نو برنامهای با موضوع «زبان پارسی مانعی بر گسستگی فرهنگی در هند» با حضور کمیجانی نویسنده کتاب القمر المنیر برگزار خواهد شد. رونمایی از کتاب «القمر المنیر» مجموعه اشعار امام حسین(ع) درمحل اصلی سالن کنفرانس بخش بین الملل نمایشگاه از دیگر برنامههای غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه است.

مؤسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران امسال برای پنجمینبار در این نمایشگاه شرکت کرده است. این مؤسسه دارای غرفهای به مساحت 18 متر مربع است و در حدود 240 عنوان کتاب در زمینههای مختلف از قبیل ایرانشناسی، هنر، شعر، ادبیات و ... را به نمایش گذاشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار