سردار «حزنی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقدامات گسترده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در سراسر کشور/ حل مشکلات عشایر را در دستور کار داریم

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اقدامات این قرارگاه برای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط مختلف کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۸۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۵ - 26August 2024

سردار «سیدضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدامات این قرارگاه در زمینه مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: امسال به مساجدی که در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی قرار داشتند، کمک‌هایی انجام شد تا این مکان‌های نورانی و مقدس پذیرای زائرین عزیزمان باشند.

اقدامات گسترده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سراسر کشور/ خدمات این قرارگاه با قوت در حال انجام است

سردار حزنی در ادامه درباره اقدامات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم گفت: برای مردم عزیزمان در مناطق محروم و گرم کشورمان همچون استان‌های هرمزگان، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان وسایل سرمایشی تهیه و در اختیار خانوار‌های آنها قرار گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اضافه کرد: در راستای ازدواج جوانان عزیزمان در مناطق محروم هم جهیزیه ایرانی تهیه شد که این اقدام در رشد تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیار موثر است.

وی ادامه داد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه همچنین در جهت اشتغال‌زایی، تأمین امنیت غذایی، انجام پروژه‌های فنی و مهندسی، ارائه خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه و معیشتی، تهیه لوازم منزل، کمک به مددجویان بهزیستی و... اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

سردار حزنی با بیان اینکه خدمات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با قوت در سراسر نقاط کشور در حال انجام است، افزود: این قرارگاه در جهت رفع مشکلات عشایر عزیز کشورمان نیز کمک‌های خوبی انجام داده است که این اقدامات ادامه‌دار خواهد بود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خاطرنشان کرد: در جلساتی با حضور مدیران کل استان‌ها به رفع مشکلات عشایر عزیز می‌پردازیم و این از اقدامات بسیار مؤثر قرارگاه است که اثرات مثبت آن را به‌زودی خواهیم دید.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار