آغاز ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

فراخوان ثبت نام دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در مسابقات در سراسر کشور با انتشار پوستر «سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 14October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، دانشجویان علاقه‌مند به نقد و مناظره می‌توانند در قالب گروه‌های چهارنفره، جهت ثبت‌نام به واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور و یا پیوند ثبت‌نام، در تارنمای مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی به نشانی www.isdc.ir مراجعه کنند.

آغاز ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

با تکمیل ثبت‌نام، فرایند آماده‌سازی گروه‌های شرکت‌کننده آغاز خواهد شد که شامل کارگاه‌های «توجیهی مسابقات مناظره» و «کارگاه‌های آموزشی» است. پس از آشنایی با روند مسابقات، گروه‌ها گزاره‌های پیشنهادی را برای اعلام موضع دریافت می‌کنند، که پس از تکمیل آن، جدول رقابت‌ها آماده و در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد.

پس از برگزاری مرحله استانی/ دانشگاهی، گروه‌های برگزیده در این مرحله که در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت جایزه، سهمیه حضور در مرحله کشوری این مسابقات را کسب خواهند کرد. همچنین در مرحله کشوری مسابقات که بهار ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد، قهرمان مرحله کشوری مسابقات علاوه بر دریافت جایزه نقدی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی (قهرمانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران) را دریافت خواهد کرد.

گفتنی است، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، تاکنون ۱۲ دوره و با حضور بیش از ۱۴ هزار دانشجو در قالب گروه‌های دانشجویی برگزار شده است. «تضارب آرا، ساختن آینده» به عنوان شعار سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران انتخاب شده و دبیرخانه مسابقات امیدوار است که بستر مسابقات مناظره پس از دوازده سال برگزاری پیاپی، به محلی برای شناخت ایده‌های نسل جوان، پختگی و کمال این ایده‌ها و به کارگیری آن در ساختن آینده درخشان ایرانِ اسلامی بدل گردد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار