دکتر علی کبر صالحی:

ملت مطمئن باشند که مذاکرات در چارچوب منافع ملی ادامه می‌یابد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برخی صحبت ها مبنی بر کند شدن روند مذاکرات در آینده نادرست بوده و ملت مطمئن باشد که مذاکرات در چارچوب منافع ملی با قوت به جلو می رود.
کد خبر: ۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲ - 12December 2013

ملت مطمئن باشند که مذاکرات در چارچوب منافع ملی ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شهدا در راه جهاد علمی تلاش کرده و عزت وسربلندی برای ملت آفریدند، اظهار داشت: شهید زنده است و ناظر بر اعمال و رفتار ماست و یادمان نرود اگر ملتی به دنبال حیات طیبه و استقلال است باید راه شهدا را ادامه دهد چون یاد شهدا تضمین کننده حیات طیبه ملت است و نسل جوان باید آنان را الگوی خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت های هسته ای در تمام ابعادش ادامه داشته وبه لطف الهی به خوبی پیش می رود تصریح کرد: برخی صحبت ها مبنی بر کند شدن روند مذاکرات در آینده نادرست بوده وملت مطمئن باشند که مذاکرات در چارچوب منافع ملی با قوت به جلو می رود.

دکتر صالحی با اشاره به روند مثبت مذاکرات در عین شیطنت ها، افزود: مذاکرات را هوشمندانه به پیش برده وازهیچ خط قرمزی عدول نخواهیم کرد. غنی سازی حق مسلم ماست و اگر قرار بود به ایستگاه نهایی که مد نظر غرب است برسیم قدم در این میدان نمی گذاشتیم.

وی با اذعان به برنامه های آینده سازمان گفت: امسال نیروگاه جدید بوشهر همراه با تاسیسات آب شیرین کن در خطه جنوب کلنگ زنی شده وخوشبختانه منابع مالی آن در بودجه سال آینده پیش بینی شده است.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار