تجلیل جانشین فرمانده نهاجا از مقام شامخ سرلشکر شهید عبدالکریمی

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از مقام شامخ سرلشکر شهید عبدالکریمی تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶ - 20December 2013

تجلیل جانشین فرمانده نهاجا از مقام شامخ سرلشکر شهید عبدالکریمی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با شروع چهارمین رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت، صبح امروز جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهید سرلشگر خلبان خسرو عبدالکریمی از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کردند.

امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلیمن سعید نصیر الاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا و جمعی از فرماندهان و خلبانان شرکت کننده در رزمایش فدائیان حریم ولایت، در منزل شهید عبدالکریمی حضور یافته و با همسر و خانواده این شهید دیدار کردند.

امیر برخور با تجلیل از مقام شامخ و شجاعت بی نظیر شهید عبدالکریمی گفت: باید یاد و خاطره شهدای بزرگ نیروی هوایی در همه زمانها گرامی داشته شود.

وی افزود: شهید عبدالکریمی و دیگر شهدای نیروی هوای الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران الگوی ماندگار همه ما و به ویژه خلبانان جوان و تیز پرواز نهاجا هستند.

شایان ذکر است، وجیهه باقرین همسر شهید سرلشگر خلبان عبدالکریمی حافظ کل قرآن کریم و از مربیانی است که بیش از 30 تن از خانوادههای ساکن در پایگاه شهید عبدالکریمی را حافظ کل قرآن کرده است.

همچنین مراسم پر فیض دعای کمیل همراه با سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان شب گذشته با حضور جمع کثیری از خلبانان، خانواده های کارکنان پایگاه شهید سرلشگر خسرو عبدالکریمی در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار