سخنگوی فرهنگی رزمایش فداییان حریم ولایت:

پیام رزمایش نیروی هوایی امنیت پایدار مبتنی بر احترام همه ملت‌های منطقه است

سخنگوی فرهنگی رزمایش دفداییان حریم ولایت گفت: این رزمایش در حوزه فرهنگی با رویکرد تمرینِ دفاعِ اخلاق‌مدارانه طراحی و اجرا شده است.
کد خبر: ۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱ - 21December 2013

پیام رزمایش نیروی هوایی امنیت پایدار مبتنی بر احترام همه ملت‌های منطقه است

به گزارش خبرگزرای دفاع مقدس، سرگرد مهدی خادمیان، سخنگوی فرهنگی چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت گفت: این رزمایش حاصل بازتولید اندیشههای دفاعی و برآیند اتاقهای فکر و با نگاهی به تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس طرحریزی و عملیاتی شده است.

سخنگوی فرهنگی رزمایش فداییان حریم ولایت 4 اظهار کرد: عملکرد نیروهای مسلح و از جمله نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس معطوف به دفاع نظامی نبوده، بلکه دفاع اجتماعی و دفاع روانی از جمله جنبههایی است که در بیان و ارزیابی نقش نیروهای مسلح مغفول مانده است.

وی افزود: در چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت در کنار اجرای عملیات رزمی، عملیات مردمیاری که از مصادیق بارز دفاع اجتماعی و روانی است با اعزام اکیپهای سیار پزشکی و مددکاری و حضور پزشکان متخصص نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی رزمایش انجام شد.

خادمیان در ادامه خاطرنشان کرد: حضور خلبانان شرکت کننده در رزمایش فداییان حریم ولایت 4 در منزل شهید عبدالکریمی و اقامه نماز جماعت در منزل آن شهید والامقام پیش از آغاز رزمایش، حضور در مزار شهید گمنام و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و برگزاری دعای کمیل و زیارت عاشورا از دیگر برنامههای فرهنگی رزمایش بود.

سخنگوی فرهنگی رزمایش در پاسخ به سؤالی مبنی بر پیام این رزمایش گفت: رزمایش فداییان حریم ولایت 4 در حوزه فرهنگی با رویکرد تمرینِ دفاعِ اخلاقمدارانه طراحی و اجرا شده و پیام این رزمایش نیز امنیت پایدار مبتنی بر احترام و حقوق مسلم همه ملتهای منطقه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار