در ادامه مرحله اصلی رزمایش فداییان حریم ولایت 4

اهداف متحرک هوایی و زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو 24 با موفقیت منهدم شد

سخنگوی چهارمین رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت گفت: در دومین روز از مرحله اصلی این رزمایش گسترده، جنگنده بمب افکن‌های راهبردی سوخو 24 و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام دادند.
کد خبر: ۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷ - 21December 2013

اهداف متحرک هوایی و زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو 24 با موفقیت منهدم شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم خلبان "حسین چیت فروش"، سخنگوی چهارمین رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت با اعلام خبر فوق افزود: پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگندههای اف 5، میراژ و صاعقه که تا نیمههای شب گذشته علیه مواضع از پیش تعیین شده ادامه داشت، از صبح امروز هواپیماهای صاعقه و میراژ اهداف هوایی خود را در مسافتهای برد بلند مورد اصابت قرار دادند.

سخنگوی رزمایش فداییان ولایت 4 در ادامه خاطرنشان کرد: در این مرحله بمب افکنهای راهبردی سوخو 24 با حمل انواع موشکهای بهینه شده نقطهزن که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهرهبرداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی و شناور در سطح دریا را با موفقیت منهدم کردند.

امیر چیت فروش افزود: ساعاتی قبل نیز جنگندههای رهگیر اف 4 با شلیک موشکهای ارتقاء یافته "ماوریک"، راکتهای هوشمند نقطهزن، اهداف متحرک را در سطح دریا مورد اصابت قرار دادند.

شایان ذکر است همزمان با اجرای عملیاتهای رزمی عملیات مردمیاری با اعزام اکیپهای سیار پزشکی و مددکاری با حضور پزشکان متخصص و متعهد نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی رزمایش هوایی فداییان ولایت 4 انجام شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار