حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان:

برخی روشنفکران داخلی به دنبال تشییع جنازه روحیه انقلابی هستند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه روحیه انقلابی مسئولین فرهنگی ما مُرده است، گفت: برخی از روشنفکران داخلی به دنبال تشییع جنازه روحیه انقلابی هستند.
کد خبر: ۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸ - 08January 2014

برخی روشنفکران داخلی به دنبال تشییع جنازه روحیه انقلابی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج احمد کاظمی و شهید حسان اللقیس اظهار کرد: شهید کاظمی و شهید حسان اللقیس دو شخصیت شبیه به هم بودند. شهید کاظمی بعد از جنگ با وجود تمام سختیها روحیه انقلابی خود را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه شهید حسان اللقیس نیز روحیه انقلابی داشت و فرزند انقلاب بود، افزود: ما برای حفظ روحیه انقلابی راهی نداریم جز اینکه صادرات بخشی از روحیه انقلابی به سایر مناطق را به داخل برگردانیم.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: دشمنان میخواهند زندگی ما را تغییر دهند و برخی از روشنفکران داخلی به دنبال تشییع جنازه روحیه انقلابی هستند.

پناهیان در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به هنر انقلابی افزود: ما باید فیلم و موسیقی انقلابی بسازیم و به جهانیان معرفی کنیم. فیلمی که ماهیت ایران را نشان بدهد و جهانی باشد که متاسفانه این کار انجام نشده است و تصویری که از انقلابیون ساختهاند تصویری قلابی میباشد.

وی در پایان گفت: روحیه انقلابی مسئولین فرهنگی ما مُرده و این ویژگی در تمام دولتها کم و بیش بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار