استاندار قم:

سپاه پاسداران بالا‌ترین نقش را در امنیت کشور دارد/ استراتژی دولت در همکاری همه‌جانبه با سپاه

استاندار قم گفت: امروز اگر دولتمردان ما در عرصه‌های جهانی از میز مذاکره سرافراز بیرون می‌آیند ناشی از قدرت نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲ - 14January 2014

سپاه پاسداران بالا‌ترین نقش را در امنیت کشور دارد/ استراتژی دولت در همکاری همه‌جانبه با سپاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه، حجتالاسلام والمسلمین "محمدصادق صالحیمنش" استاندار قم در مراسم افتتاح پروژههای محرومیتزدایی استان قم در تالار معصومیه استانداری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ساده زندگی میکرد، اظهار کرد: امام(ره) به مردم و محرومان بسیار احترام میگذاشتند.

وی با بیان اینکه استراتژی دولت امروز همکاری همهجانبه با سپاه است، عنوان کرد: سپاه هویت جمهوری اسلامی است.

استاندار قم با اشاره به اینکه امروز سپاه بازوی پرتوان ولایت فقیه در امر اداره حکومت است، گفت: مهم این است که ما باید بدانیم اداره حکومت و جایگاه ویژه سپاه پاسداران در نظام اسلامی جایگاه ویژهای است که آن جایگاه باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: سپاه هم باید مورد احترام باشد و هم کسانی که در این نظام مشغول کار هستند بدانند که تعامل با سپاه یک اصل اجتنابناپذیر برای همه است.

صالحیمنش بیان کرد: امروز اگر دولتمردان ما در عرصههای جهانی از میز مذاکره سرافراز بیرون میآیند از قدرت نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران است.

وی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران در منطقه بالاترین نقش را در امنیت خلیج فارس، امنیت کشور و مقابله با اسرائیل و توطئههای جهانی دارد.

استاندار قم با بیان اینکه بالاترین ویژگی هر کشور امنیت است و سپاه به خوبی آن را برای ما فراهم میکند گفت: اینکه آمریکا نیروهای خود را به این منطقه میآورد و در اینجا حضور دارد برای این است که از نقش سپاه در این منطقه میترسد.

وی افزود: امروز که کشور ما آرام است و امنیت دارد از برکت ولی فقیه و وجود سپاه پاسداران است.

صالحیمنش با اشاره به اینکه سپاه با همان قدرتی که جنگ را اداره کرد در امر محرومیتزدایی خدمات شایانی را انجام میدهد، گفت: لازم میدانم که امروز از فرماندهی قرارگاه خاتمالانبیاء(ص) به دلیل کارهای عمرانی که در سطح کشور و در استان قم انجام میدهد تشکر کنم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امام(ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود، عنوان کرد: اگر سپاه در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار و زحمات فراوان و تحمل صبورانه مشکلات وجود نداشت معلوم نبود سرنوشت کشور ما چه میشد.

استاندار قم با اشاره به سفارش رئیس دفتر مقام معظم رهبری به خود گفت: حجتالاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به من فرمود که در قم به امور محرومان و مستضعفین رسیدگی کنید که اگر در این زمینه کاری انجام دهید این توفیقات برای شما باقی خواهد ماند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار