همزمان با دهه فجر

اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور از استان چهار محال و بختیاری

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دیدار با خانواده‌های شهدای دانشجوی استان و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و عکس انقلاب اسلامی از برنامه‌های دهه فجر بسیج دانشجویی استان است.
کد خبر: ۱۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳ - 25January 2014

اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور از استان چهار محال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "احمد راستینه" مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برنامههای دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دهه فجر برنامههای مختلفی توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار میشود.

وی افزود: در دهه فجر کاروانهای راهیان نور دانشجویی با هدف بیعت دانشجویان با آرمانهای امام راحل و شهدا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام میشوند.

راستینه با اشاره به برنامههای اجرایی بسیج دانشجویی در استان تصریح کرد: دیدار با خانوادههای شهدای دانشجوی استان، برگزاری جشنواره ورزشهای همگانی و نمایشگاههای کتاب و عکس انقلاب اسلامی در مراکز دانشگاهی استان از برنامههای دهه فجر بسیج دانشجویی است.

وی برگزاری جشنواره قرآن و عترت و تجلیل از برگزیدگان این مسابقات، آغاز فعالیت گروه جهادی خط امام(ره) با هدف تبیین صحیفه آفتاب، برنامهریزی مراکز دانشگاهی جهت تشکیل حلقههای صالحین با تشکیل گروههای مطالعاتی و اجرای برنامههای ورزشی و تفریحی را از دیگر برنامههای مهم اجرایی بسیج دانشجویی به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در استان برشمرد.

راستینه در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری تریبونهای آزاد دانشجویی با موضوع علل شکلگیری انقلاب اسلامی ایران و کرسیهای هم اندیشی با موضوع مقایسه انقلاب اسلامی با سایر انقلابهای جهان بخشی دیگر از برنامههای اجرایی ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در دهه فجر است.

نظر شما
پربیننده ها