سردار اکبری:

عظمت امروز انقلاب اسلامی از جانفشانی‌های شهداست

فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) گفت: ۸ سال دفاع مقدس میعادگاه عاشقان بود که با محبوب خویش وعده کردند و از خاک به افلاک پر کشیدند.
کد خبر: ۱۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰ - 19February 2014

عظمت امروز انقلاب اسلامی از جانفشانی‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سردار "علیمحمد اکبری" فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) در مراسم دیدار با خانوادههای شهیدان "اکبر بابادی" و "نوروز صالحی" گفت: ۸ سال دفاع مقدس میعادگاه عاشقان بود که با محبوب خویش وعده کردند و از خاک به افلاک پر کشیدند، شهیدان مردان بزرگی بودند که حماسه الهی آفریدند.

وی افزود: در حال حاضر عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران مدیون شهامت و شهادت این رزمندگان از جان گذشته است که با فدا کردن جان خود این انقلاب را به صورت امانت به دست ما رساندند.

سردار اکبری تصریح کرد: وظیفه ما در برابر این جان افکنیها و ایثارگریهای شهدا این است که اهمیت موقعیت خود را بشناسیم و بدانیم نعمت عظیمی داریم که شکرانه آن حمایت همه جانبه از رهبری معظم انقلاب است.

یادآور میشود شهید نوروز صالحی، فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا (ع) از تیپ بیتالمقدس بود که در تاریخ هفتم مهرماه ۶۴ در منطقه مریوان به شهادت رسید و شهید اکبر بابادی نیز فرمانده گروهانی از گردان حضرت امیرالمومنین (ع) بود که در منطقه عملیاتی شلمچه در تاریخ ۱۹دیماه ۶۵ به همرزمان شهیدش پیوست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار