تشییع پیکر دو شهید حادثه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد: پیکر دو شهید باقی مانده از حادثه تروریستی آذرماه دیاله عراق در شهرهای شهرکرد و هفشجان تشییع می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷ - 19February 2014

تشییع پیکر دو شهید حادثه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، "فرهاد کاظمی" فرماندار شهرستان شهرکرد با اعلام این خبر گفت: آیین تشییع پیکر این شهیدان، امروز از میدان ۱۲ محرم تا میدان امامزادگان دو معصوم شهرکرد برگزار و سپس مراسم تشییع و خاکسپاری در زادگاهشان، شهر هفشجان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: "محمدرضا کیوانی" و "علی شیخنژاد" دو شهید باقی مانده از حادثه تروریستی دیاله عراق در آذرماه سال جاری هستند که پیکر آنان به تازگی وارد کشور شده و امروز در شهرکرد و هفشجان تشییع میشوند.

کاظمی از هم استانیها به ویژه مردم شهیدپرور شهرهای شهرکرد و هفشجان برای حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهیدان دعوت کرد.

خاطرنشان میسازد تروریستهای مسلح، عصرجمعه ۲۲ آذرماه به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی که عازم محل اقامت خود در منطقه "الندی" نزدیک منطقه بلدروز استان دیاله واقع در ۷۵ کیلومتری شمال شرق بغداد بودند حمله کردند که منجر به شهادت ۱۸ کارگر و مهندس ایرانی و عراقی و زخمی شدن چهار نفر شد، که ۹ نفر از این شهدا از صنعتگران استان چهارمحال و بختیاری بودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار