برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی در چهارمحال و بختیاری

کارگاه آموزشی سه روزه جنگ نرم، ویژه اساتید بسیجی استان چهارمحال و بختیاری به همت سازمان بسیج اساتید در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه شهرکرد آغاز شد.
کد خبر: ۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹ - 25December 2013

برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی سه روزه را آشنایی اساتید دانشگاه با جنگ نرم و بررسی راهکارهای مقابله با آن اعلام کرد و گفت: قدرت نرم پایدار ترین و گسترده ترین قدرت در سطح جوامع بشریست چرا که در فکر ، اندیشه و عقیده جوامع اثر می گذارد.

احمدرضا بسیج افزود: جنگ نرم  در حوزه باورها و اعتقادات افراد جامعه فعالیت دارد و اثرات آن پایدار و ماندنی است، لذا می بایست کارشناسان و اساتید، آموزش های لازم را برای مقابله با جنگ نرم را فرا گیرند تا بتوانند در سطح دانشگاه ها جهت هدایت و روشنگری دانشجویان اثر گذار باشند.

مسول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های بسیج اساتید افزود: در این کارگاه آموزشی که به مدت سه روز به طول می انجامد بیش از 120 نفر از اساتید دانشگاههای سطح استان حضور دارند.

وی در پایان تصریح کرد: شرکت کنندگان بصورت کارگاهی در 4 گروه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با حضور اساتید دانشگاه امام حسین علیه السلام  تهران، با مباحث روز پیرامون موضوع جنگ نرم آشنا می شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار