سردار رضا محمد سلیمانی خبر داد

اعزام بیش از ۷ هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۷ هزار نفر از مردم شهرکرد به اردوهای راهیان نوراعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹ - 01March 2014

اعزام بیش از ۷ هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، "سردار رضا محمد سلیمانی" با اعلام این خبر، گفت: اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و پیوند نسل جوان و نوجوان با ارزشهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اعزام افزون بر ۷ هزار نفر از اقشار مختلف استان به مناطق جنگی جنوب کشور در سال جدید افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور، یادآور کاروانهای رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ و نبرد فرزندان این مرز و بوم با ائتلاف نانوشته قدرتهای استکباری است.

سردار سلیمانی افزود: رژیم بعثی با تمام تجهیزات، امکانات و حمایتهای مادی و معنوی دشمن در پی ضربه زدن به ریشه انقلاب اسلامی ایران بود، که جوانان ما با بصیرت و آگاهی و تبعیت از فرمان ولی فقیه زمان به جبهههای نبرد حق علیه باطل شتافته و نگذاشتند دشمن به هدف شوم خود برسد و امروز احیای وقایع جنگ و خاطرات آنان تکلیفی بردوش ما است.

وی ادامه داد: دشمنان توطئههای بسیاری برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کرد، ولی نقش بیبدیل رهبری انقلاب و ولایتمداری و ولایت پذیری مردم بزرگ ایران اسلامی، تمامی فتنهها را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به حضور رزمندگان قهرمان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در دوران جنگ و همچنین حضور مردم ولایتمدار این استان در صحنههای مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: زیارت مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با برنامه ریزیهای دقیق ستاد راهیان نور استان برگزار میشود که راویان، روحانیون، مسئولین فرهنگی و پشتیبانی همراه کاروانها به این مناطق اعزام خواهند شد تا بدین واسطه اردویی ماندگار برگزار شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) شهرکرد به اقدامات انجام شده در راستای تکمیل اردوگاه اختصاصی زائران سرزمین نور نیز اشاره کرد و گفت: تلاش میشود این اردوگاه هرچه سریعتر جهت اسکان زائران استان آماده و به مرحلۀ بهره برداری برسد.

وی افزود: شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه، طلائیه و منطقه عملیاتی فتح المبین از نقاطی هستند که زائران سرزمین نور از آن بازدید خواهند کرد.

سردار سلیمانی از اعزام دانشجویان استان به سرزمین نور نیز خبر داد و گفت: با استقبال دانشجویان دانشگاههای استان و همکاری مسئولین دانشگاهها، ۱۲۰۰ دانشجوی برادر و خواهر نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: تدابیر لازم برای برگزاری سفر ایمن اندیشیده شده و کارشناسان راهنمایی و رانندگی قبل از اعزام کاروانها از اتوبوسهای اعزامی بازدید و با نظر فنی کارشناسان راهور، این اعزامها از مسیرهای مطمئن صورت میگیرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) شهرکرد از برنامههای فرهنگی در طول مدت اردوی راهیان نور نیز خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، خاطره نویسی و عکاسی برای زائران پیش بینی شده تا رهاورد اردوی سرزمین نور ماندگار شود.

وی در پایان از کمک به زائرین و تخفیف ۶۰درصدی هزینههای اردوهای راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از اردوهای سرزمین نور و حرکت با خودروی شخصی به این مناطق، ستاد راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری برای اسکان زائران در منطقه مناطقی را پیش بینی کرده که به صورت رایگان در اختیار زائران قرار میگیرد.

نظر شما
پربیننده ها