سردار علی محمد اکبری:

بسیج برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده است

فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) گفت: گردان‌های امام حسین(ع) از یگان‌های آماده رزم بسیج و سپاه است که با سطح آمادگی بالای رزمی عقیدتی، خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدی برضد انقلاب اسلامی مهیا کرده ‌اند.
کد خبر: ۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱ - 26February 2014

بسیج برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهر کرد، "سردار علی محمد اکبری"، فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) در بازدید از گردان امام حسین  بروجن، با اشاره به سطح ولایتمداری سپاه و بسیج اظهار کرد: روحیه ولایتمداری و ولایت پذیری بسیجیان چهارمحال و بختیاری از از دوران دفاع مقدس تا به امروز قابل توجه و مثال زدنی بوده است.

سردار علی محمد اکبری، گردانهای امام حسین(ع) را از یگانهای آماده رزم بسیج و سپاه برشمرد که با سطح آمادگی بالای رزمی عقیدتی، خود را برای مقابله با هرگونه تهدید علیه انقلاب اسلامی مهیا کردهاند.

وی در ادامه روحیه ولایتمداری و ولایتپذیری بسیجیان استان را مثالزدنی دانست و با اشاره به رشادتهای رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس و بعد از آن اظهار کرد: افتخارات تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در صحنههای مختلف و میدان رزم، زبانزد خاص و عام است.

گفتنی است، فرمانده یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در این بازدید تخصصی از گردان امام حسین(ع) شهرستان بروجن، در جریان روند فعالیتهای  نظامی و فرهنگی این گردان قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ در این برنامه، سرگرد پاسدار قربانعلی خونکاری، فرمانده گردان امام  حسین(ع) بروجن به ارائه گزارشی از اقدامات رزمی، فرهنگی این گردان پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها