شهر مهمان لاله هاست-8

تشییع شهدا فضای معنوی کشور را بیمه خواهد کرد

تشییع شهدا، شمیم شهادت را در میان مردم پراکنده کرده و فضای معنوی کشور را بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴ - 02September 2013

تشییع شهدا فضای معنوی کشور را بیمه خواهد کرد

سید محمدجواد هاشمینژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان، در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فکری، معنوی و مبتنی بر فرهنگ دینی بود که مردم قرنها به آن اعتقاد داشتند، گفت: اساسا هیچ عاملی انقلاب را ایجاد نکرد به جز تاسیس حکومتی بر پایه دین و دیانت اسلام ناب محمدی.

وی ادامه داد: طبیعتا چنین انگیزهای جوانان را به تحرک واداشته و نتیجه آن نیز فداکاریها و جانفشانیهای فراوان است.

دبیر کل بنیاد هابیلیان، بیان کرد: ایران در طول قرنها مورد هجمه قرار گرفت و در هر دوره نیز بخشی از خاک کشور از سوی قدرتهای بزرگ زمانه به یغما رفت. همچنین واکنش چندانی نیز از سوی مردم انجام نمی گرفت زیرا اگر شاهد واکنش اساسی بودیم بخشی از خاک میهن از دست نمیرفت.

فرزند شهید هاشمی نژاد، با بیان اینکه جنگ تحمیلی، تنها جنگی بود که با پایمردی موفق شدیم از وجب به وجب خاک سرزمینمان دفاع کنیم، گفت: دلیل این موضوع نیز ممزوج شدن انگیزه دفاع از وطن با انگیزه های دینی و به وجود آمدن اراده آهنینی بود که نتیجه آن دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان شد.

وی ادامه داد: چنین دیدگاهی سترگ و قابل تقدیر است و زمینه این اراده های پولادین باید تقویت شود زیرا به نفع مردم، کشور و موجب حفاظت از منافع ملی ایران است.

دبیر کل بنیاد هابیلیان، با بیان اینکه در عصری هستیم که تمام قدرت رسانهای در جهت ترور افکار جوانان و نوجوانان بسیج شده، گفت: این روزها عطر و شمیم شهدای رشید انقلاب و دفاع مقدس، فضا را عطرآگین کرده و روح معنویت را بر کشور حاکم می کند.

وی افزود: این موضوع تلنگری است بر ما تا همواره در خاطرمان بماند امنیت و غرور ملی که امروزه شاهد آن هستیم مبتنی بر فداکاری های جوانان این مرز و بوم و شهدایی است که هشت سال مردانه بر اساس دیدگاه هایی که پایه آن دین مبین اسلام بود جنگیدند.

نظر شما
پربیننده ها