ایمان اردی زاده :

حضور چهره های جدید روزنه امید تئاتر مقاومت است

ایده هایی که در این جشنواره به تئاتر تبدیل شده بودند ایده های جالب و خوبی بودند. کارگردان ها نور چراغ خود را به جاهایی انداخته بودند که قبلا دیده نشده بود .
کد خبر: ۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱ - 14September 2013

حضور چهره های جدید روزنه امید تئاتر مقاومت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ایمان اردی زاده که با نمایش عروسکی گل مین در بخش صحنه ای تئاتر مقاومت توانست سه جایزه را در بخش های طراحی صحنه، طراحی و ساخت عروسک و بخش کارگردان نمایش عروسکی از آن گروه خود کند درباره این جشنواره گفت: اضافه کردن بخش کودک ونوجوان به جشنواره تئاتر مقاومت مهمترین اتفاقی است که در چهاردهمین جشنواره تئاتر افتاد. در این دوره از جشنواره چهره های جدیدی حضور داشتند، حضور چهره های جدید می تواند روزنه امیدی در تئاترمقاومت باشد.

وی افزود: اگرکسانی که برای دفاع مقدس کار می کنند بتوانند تنها یک دقیقه از زوایای پنهان جنگ و واقعیت های جنگ را به تصویر بکشند شاهکار کرده اند. به نظر من ایده هایی که در این جشنواره به تئاتر تبدیل شده بودند ایده های جالب و خوبی بودند. کارگردان ها نور چراغ خود را به جاهایی انداخته بودند که قبلا دیده نشده بود .

وی تصریح کرد: نمایش اگر پدرم را دیدی یکی از نمایش های جالب بود که توانسته بود زوایای پنهان جنگ را نشان دهد. در این تئاتر یک هواپیمای خلبانی عراقی سقوط می کند و رفتار مردم و نظامیان ایران را با دشمنان عراقی را نشان داده می شود.

اردی زاده افزود: مشکلاتی که درحوزه تئاتر در شهر تبریز وجود دارد بسیار اسف بار است، سالن هایی که در این شهر وجود دارد اصلا درحد و اندازه این شهر نیست.سالنی که گروه ما در آن اجرا می کرد مشکلات زیادی از جمله نور،صدا و ... داشت.تئاتر تبریز صاحب نامان زیادی مانند میرزا آقای تبریزی را به تئاتر ایران تقدیم کرده است ومی توان گفت این خاک هنر پرور است. مطمئنا اگر امکانات و فضای بهتری برای فعالیت فعالان هنری تبریز مهیا شود می توانند به دوران درخشان خود بازگردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار