سعید اسدی:

دفاع مقدس، جنگ و مفهوم مقاومت باید با اهمیت ویژه ای پیگیری شوند.

وقفه ای که در برپایی این جشنواره طی چند سال گذشته به وجود آمد باعث شد تا آن بلوغ و نگاه لازم در هنرمندان این عرصه بوجود نیاید
کد خبر: ۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱ - 04September 2013

دفاع مقدس، جنگ و مفهوم مقاومت باید با اهمیت ویژه ای پیگیری شوند.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سعید اسدی داور بخش تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت گفت: در جشنواره مقاومت برای اولین بار اتفاق بسیار خوبی افتاده است که طبق آن اجراهای خیابانی و ویژه کودک و نوجوان تحت شعاع اجراهای صحنه ای قرار نمی گیرند. در صورتی که این اتفاق نتایج و تاثیرات خوبی را به همراه داشته باشد می توانیم این شیوه را در سالهای آینده نیز به کار ببریم.

وی تصریح کرد: ما در کشور جشنواره های موضوعی زیادی داریم که این جشنواره ها هر ساله به شکلی تکراری برگزار می شود، باید در این جشنواره ها به دنبال نو آوری و پرورش بیشتر آثار این حوزه باشیم. دفاع مقدس، جنگ و مفهوم مقاومت باید با اهمیت ویژه ای پیگیری شوند.

وی تاکید کرد: آثار این جشنواره باید به سمتی بروند که پیام خود را به شکلی منطقی ارائه و ازشعارزدگی اجتناب کنند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند.

سعید اسدی افزود: وقفه ای که در برپایی این جشنواره طی چند سال گذشته به وجود آمد باعث شد تا آن بلوغ و نگاه لازم در هنرمندان این عرصه بوجود نیاید. امیدواریم با پرپایی منظم این جشنواره و توجه ویژه به تئاتر مقاومت این نقص جبران شود .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار