حسین مسافر آستانه :

تئاتر خیابانی مقاومت در شهر زلزله زده رزقان اجرا شد

امیدواریم که در سال‌های آینده با همتی که مسئولان فرهنگی شهرهای مختلف کشور خواهند داشت، بخشی از جشنواره را در مراکز استان‌های مختلف برگزار کنیم.
کد خبر: ۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹ - 06September 2013

تئاتر خیابانی مقاومت در شهر زلزله زده رزقان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حسین مسافرآستانه درحاشیه برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت گفت: از عمده اهداف برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت ترویج فرهنگ مقاومت است.هرچه این جشنواره شکل گستردهتری داشته باشد و مواجهه مردم با آثار آن بیشتر شود  دستیابی به اهدافی که مد نظر جشنواره بوده است راحت تر صورت می گیرد.

وی افزود: در حال حاضر بخش های خیابانی،عروسکی و کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت با میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حال برگزاری است.در بخش های خیابانی 10 اثر ودر بخش کودک و نوجوان و عروسکی 10 اثر نمایشی با برخورداری از تنوع بسیار زیادی که در شیوه اجرایی و مضامین دارند، از 11 تا 14 شهریور ماه به رقابت پرداخته اند.

مسافرآستانه یادآورشد: درروزهای گذشته آثار بسیار خوبی در فضای باز و سالن های شهر تبریز به اجرا در آمدند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شدند. همچنین درروز 12 شهریور آثار بخش خیابانی جشنواره در شهر زلزله زده رزقان تبریز اجرا شد.

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت تاکید کرد: امیدواریم که در سالهای آینده با همتی که مسئولان فرهنگی شهرهای مختلف کشور خواهند داشت، بخشی از جشنواره را در مراکز استانهای مختلف برگزار کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار