علی پاکدست:

رشد تئاترمقاومت در گرو اجراهای مداوم در طول سال است

باید اجرای آثار تئاتر مقاومت در طول سال برقرار باشد و از میان آثار اجرا شده، نمایش های برگزیده به جشنواره معرفی شوند تا شاهد آثاری با کیفیت بالاتر در جشنواره باشیم.
کد خبر: ۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷ - 14September 2013

رشد تئاترمقاومت در گرو اجراهای مداوم در طول سال است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی پاکدست داور آثار بخش کودک و نوجوان و عروسکی جشنواره تئاتر مقاومت طی سخنانی با اشاره به برگزاری بخش نمایش های کودک و نوجوان و تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت در تبریز، گفت: مردم تبریز با علاقه زیاد تئاترهای جشنواره را دنبال می کردند. برگزاری جشنواره و اجرای نمایش های متنوع یک ضرورت اساسی برای مردم و هنرمندان استان به شمار می آید.

علی پاکدست افزود: برگزاری جشنواره ها نباید به استان تهران معطوف شود زیرا مخاطبان و هنرمندان استان های دیگر کشورهم دوست دارند که آثارخوب و متنوع را دراستان خود مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: درحوزه تئاترهایی که موضوع آن مقاومت ودفاع مقدس است  با نبود استمرار در تولید مواجه ایم، متاسفانه اجرای آثار مقاومت در طول سال بسیار اندک است و در بسیاری از موارد فقط معطوف به جشنواره ها می شود.

وی افزود: اگر اجرای تئاتر در حوزه دفاع مقدس استمرار داشته باشد کیفیت این آثار و تجربه و توانایی گروه های نمایشی بالا می رود استعدادهای جدیدی در حوزه کشف می شود و گروه های تخصصی و حرفه ای ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: باید اجرای آثار تئاتر مقاومت در طول سال برقرار باشد و از میان آثار اجرا شده، نمایش های برگزیده به جشنواره معرفی شوند تا شاهد آثاری با کیفیت بالاتر در جشنواره باشیم.

پاکدست تاکید کرد: در برخی مواردمشاهده می کنیم که  آگاهی و اطلاعات گروه های نمایشی که در این حوزه فعالیت می کنند اندک است و باید یک استاد راهنما بر فعالیت گروه ها نظارت داشته باشد اگراین اتفاق بیافتد کیفیت آثار جشنواره بسیار بالا خواهد رفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار