آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شمار شهدای انتفاضه قدس به 105 نفر رسید/ مقاومت ادامه دارد

نظامیان صهیونیست به سمت یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی به بهانه عملیات شهادت‌طلبانه تیراندازی کردند و وی را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۵۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ - 29November 2015

شمار شهدای انتفاضه قدس به 105 نفر رسید/ مقاومت ادامه دارد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از المیادین، یک نوجوان فلسطینی در عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این نوجوان فلسطینی در عملیات شهادت طلبانه خود با حمله به یک نظامی صهیونیست در منطقه «باب العامود» واقع در قدس اشغالی توانست او را زخمی کند. بنا به گفته منابع فلسطینی نام این نوجوان شهید «بسیم عبدالرحمان مصطفی صلاح» است.

به دنبال این عملیات، رژیم صهیونیستی، این منطقه و خیابانهای منتهی به آن را بست و دهها نظامی خود را در آنجا مستقر کرد. به گفته منابع رژیم صهیونیستی، نظامی صهیونیست از ناحیه گردن به شدت زخمی شده است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از دومین عملیات استشهادی یک جوان دیگر فلسطینی خبر دادند.

این جوان فلسطینی اقدام به انجام عملیات استشهادی در داخل اتوبوسی اسرائیلی در قدس اشغالی کرد که در این عملیات یک شهرک نشین صهیونیست زخمی شد.

بنابراین گزارش، در شصتمین روز انتفاضه فلسطین با شهادت این جوان فلسطینی تعداد شهدای فلسطینی به 105 نفر رسید که در بین این شهدا 22 نفر کودک و پنج نفر دیگر زن هستند.

انتفاضه قدس از حدود دو ماه پیش با اجرای عملیات شهادتطلبانه یک نوجوان فلسطینی به نام «مهند شفیق حلبی» (19 ساله) در شهر قدس اشغالی آغاز شد که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار