آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ شمار شهدای انتفاضه قدس به 145نفر رسید

نظامیان رژیم صهیونیستی در تازه ترین عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی را در شهرک صهیونیستی "گوش عتصیون" در نزدیکی الخلیل به شهادت رساندند.
کد خبر: ۶۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ - 05January 2016

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ شمار شهدای انتفاضه قدس به 145نفر رسید

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از "الرسالة"، یک جوان فلسطینی در تازهترین عملیات ضد صهیونیستی در شهرک "گوش عتصیون" در جنوب "بیتلحم" یک نظامی صهیونیستی را با ضربات چاقوی زخمی کرد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، عامل این عملیات استشهادی را هدف تیراندازی قرار دادند که بر اثر شدت جراحات وارده این جوان فلسطینی به شهادت رسید.

                                     مکان عملیات استشهادی جوان فلسطینی

با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس به 145 نفر رسید و تاکنون بیش از 15 هزار نفر هم مجروح شدهاند.

گفتنی است؛ 24 صهیونیست از آغاز انتفاضه قدس تاکنون در جریان عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی به هلاکت رسیده و بیش از 400 نفر دیگر زخمی شدهاند.

"انتفاضه قدس" از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادتطلبانه یک نوجوان فلسطینی بهنام "مهند شفیق حلبی" (19ساله) در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گردید.

انتفاضه جدید فلسطینیها صهیونیستها را سردرگم کردهاست، برخی از صهیونیستها از بیم جان خود و وحشتی که به آنها دست داده از خانههای خود بیرون نمیآیند، سر کار نمیروند، کودکان خود را به کودکستان و مدرسه نمیبرند. برخی از آنها نیز به مکانهایی که گمان میکنند امنتر است، مهاجرت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها