آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شهادت 2 جوان فلسطینی در جدیدترین عملیات استشهادی/ شمار شهدای انتفاضه به 141 نفر رسید

با شهادت دو جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شمار شهدای انتفاضه قدس از اول اکتبر تاکنون به 141نفر رسید.
کد خبر: ۶۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ - 27December 2015

شهادت 2 جوان فلسطینی در جدیدترین عملیات استشهادی/ شمار شهدای انتفاضه به 141 نفر رسید

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از رسانههای خبری فلسطین، دو جوان فلسطینی به نامهای "محمد رفیق سباعنه" (17 ساله) و "نورالدین محمد سباعنة" (23 ساله) از ساکنان منطقه "حواره" در شهر اشغالی نابلس پس از انجام عملیات استشهادی، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

پایگاه خبری "الرسالة نت" نیز ضمن اعلام این خبر از زخمی شدن 2 نظامی صهیونیست در جریان این عملیات شهادتطلبانه خبر داد.

با شهادت این دو جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس تا روز هشتاد و هفتم به 141 نفر افزایش یافت و تاکنون بیش از 15 هزار نفر هم مجروح شدهاند.

گفتنی است؛ 24 صهیونیست از آغاز انتفاضه قدس تاکنون در جریان عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی به هلاکت رسیده و بیش از 400 نفر دیگر نیز زخمی شدهاند.

«انتفاضه قدس» از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادتطلبانه یک نوجوان فلسطینی بهنام «مهند شفیق حلبی» (19ساله) در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گردید.

انتفاضه جدید فلسطینیها صهیونیستها را سردرگم کرده است، برخی از صهیونیستها از بیم جان خود و وحشتی که به آنها دست داده از خانههای خود بیرون نمیآیند، سر کار نمیروند، کودکان خود را به کودکستان و مدرسه نمیبرند. برخی از آنها نیز به مکانهایی که گمان میکنند امنتر است، مهاجرت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار