آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ شمار شهدای انتفاضه قدس به 129 نفر رسید

با شهادت سه جوان فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه شمار شهدای انتفاضه قدس از اول اکتبر تاکنون به 129نفر رسید که از این تعداد 26 نفر کودک و 6 نفر نیز زن هستند.
کد خبر: ۶۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ - 19December 2015

شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ شمار شهدای انتفاضه قدس به 129 نفر رسید

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، خروش مردمی فلسطینیان علیه جنایتهای رژیم صهیونیستی از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی بهنام «مهند شفیق حلبی» (19ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گردید.

این قیام تازه فلسطینیها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا «انتفاضه قدس» معروف شده است.

بر اساس این گزارش، انتفاضه قدس همه صهیونیستها را سردرگم کرده است، برخی از صهیونیستها از بیم جان خود و وحشتی که به آنها دست داده از خانههای خود بیرون نمیآیند، سر کار نمیروند، کودکان خود را به کودکستان و مدرسه نمیبرند و برخی از آنها نیز به مکانهایی که گمان میکنند امن تر است، مهاجرت میکنند.

انتفاضه قدس وارد هشتادمین روز خود شده است؛ درگیریها همچنان میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در بخشهای مختلف فلسطین اشغالی در راستای تحقق اهداف آنها و توقف طرح نا مشروع تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی ادامه دارد.

بر همین اساس دیروز(جمعه) درگیریهای شدیدی میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در بخشهای مختلف کرانه باختری و شرق نوار غزه رخ داد؛ در این درگیریها سه جوان فلسطینی شهید و نزدیک به 100 نفر دیگر زخمی شدند.

«محمد عبدالرحمن عیاد» در تلاش برای زیر گرفتن صهیونیستها در روستای «سلواد» و «نشأت جمال عصفور» از شهرک «سنجل» نیز در جریان درگیری در شهرک «سنجل» واقع در کرانه باختری شهید شدند.
 
«محمود محمد الأغا» از نیروهای گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس نیز در جریان درگیری با نیروهای صهیونیست در منطقه «الفراحیه» در شرق شهر «خانیونس» به شهادت رسید.


 

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، با شهادت این سه جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس از اول اکتبر تاکنون به 129رسیده است که از این تعداد 26 نفر کودک و 6 نفر نیز زن هستند؛ تعداد مجروحان ناشی از گلوله جنگی، پلاستیکی و انواع گازهای اشکآور نیز به 14680 رسیده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار