آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ شمار شهدای انتفاضه قدس به 152 نفر رسید

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه با تیراندازی به سمت دو جوان فلسطینی در شرق شهر "نابلس" واقع در کرانه باختری آنها را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۶۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ - 09January 2016

شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ شمار شهدای انتفاضه قدس به 152 نفر رسید

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از "الرساله"، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) دو جوان فلسطینی را به بهانه اینکه قصد حمله با سلاح سرد به سمت نظامیان این رژیم در ایست بازرسی الحمرا "بقعوت" در الاغوار واقع در شرق شهر نابلس را داشتند، تیراندازی کردند و آنها را به شهادت رساندند.

منابع محلی گزارش دادند که این دو جوان فلسطینی "علی محمد أبو مریم" از روستای "الجدیدة" و "سعید جودة أبو الوفا" از روستای "الزاویة" جنین بودند.

                                                ایست بازرسی الحمرا

با شهادت این دو جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس به 152 نفر میرسد و همچنین تاکنون بیش از 15 هزار نفر دیگر نیز در جریان درگیری فلسطینیان با نظامیان رژیم صهیونیستی مجروح شدهاند.

گفتنی است؛ 24 صهیونیست نیز از آغاز انتفاضه قدس تاکنون در جریان عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی به هلاکت رسیده و بیش از 400 نفر دیگر زخمی شدهاند.

"انتفاضه قدس" از اول اکتبر سال گذشته با اجرای عملیات شهادتطلبانه یک نوجوان فلسطینی بهنام "مهند شفیق حلبی" (19ساله) در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گردید.

انتفاضه جدید فلسطینیها صهیونیستها را سردرگم کردهاست، برخی از صهیونیستها از بیم جان خود و وحشتی که به آنها دست داده از خانههای خود بیرون نمیآیند، سر کار نمیروند، کودکان خود را به کودکستان و مدرسه نمیبرند. برخی از آنها نیز به مکانهایی که گمان میکنند امنتر است، مهاجرت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار