آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ شمار شهدای انتفاضه به 139 نفر رسید

با شهادت دو جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شمار شهدای انتفاضه قدس از اول اکتبر تاکنون به 139 نفر رسید.
کد خبر: ۶۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ - 27December 2015

شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ شمار شهدای انتفاضه به 139 نفر رسید

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه اینکه یک جوان فلسطینی قصد داشت با خودرو یکی از نظامیان این رژیم را در ایست بازرسی "حواره" زیر بگیرد، به سمت وی تیراندازی کردند و او را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه نیز به بهانه تلاش یک جوان فلسطینی برای حمله به آنها با استفاده از سلاح سرد، به سمت وی تیراندازی کردند و او را به شهادت رساندند.

گفتنی است که با شهادت این دو جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه تا روز هشتاد و هفتم به 139 نفر افزایش یافت و تاکنون بیش از 15 هزار نفر هم مجروح شدهاند.

همچنین در تازهترین عملیات استشهادی که صبح امروز (یکشنبه) در شهر اشغالی قدس به وقوع پیوست، یک نظامی صهیونیستی با ضربات چاقو زخمی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، یک جوان فلسطین با ضربات چاقوی این نظامی صهیونیستی را در خیابان "رمیاهو" در نزدیکی ایستگاه مرکزی اتوبوسهای شهر اشغالی قدس زخمی کرد.

این شبکه تلویزیون صهیونیستی از تیراندازی به سمت جوان فلسطینی مجری عملیات و زخمی شدن شدید وی خبر داد و اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی او را بازداشت کردند.

گفتنی است که 24 صهیونیست از آغاز انتفاضه قدس تاکنون در جریان عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی به هلاکت رسیده و بیش از 400 نفر دیگر زخمی شدهاند.

«انتفاضه قدس» از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادتطلبانه یک نوجوان فلسطینی بهنام «مهند شفیق حلبی» (19ساله) در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گردید.

انتفاضه جدید فلسطینیها صهیونیستها را سردرگم کرده است، برخی از صهیونیستها از بیم جان خود و وحشتی که به آنها دست داده از خانههای خود بیرون نمیآیند، سر کار نمیروند، کودکان خود را به کودکستان و مدرسه نمیبرند. برخی از آنها نیز به مکانهایی که گمان میکنند امنتر است، مهاجرت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها