سرهنگ ابوالحسنی:

یادواره‌های شهدا فرصت‌ خوبی برای نزدیکی بیشتر ما به خداست

مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: یادواره‌های شهدا فرصت‌ خوبی است که ما خودمان را از‌ زمین جدا کنیم و به معنویات و خدا نزدیک شویم.
کد خبر: ۱۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶ - 02February 2014

یادواره‌های شهدا فرصت‌ خوبی برای نزدیکی بیشتر ما به خداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سرهنگ "محمد مهدی ابوالحسنی" مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در یادواره چهار شهید مهندس شهرستان بافت اظهار کرد: ما باید کتابها و نوشتههای امام خمینی(ره) را مطالعه کنیم تا بدانیم انگیزه امام برای انقلاب چه بوده است.

وی افزود: نظام اسلامی با حکومتهای دیگر متفاوت است. حکومت اسلامی میخواهد انسان را از طبیعت خارج کند و به روحانیت بکشاند در حالی که غربیها میخواهند انسان را به طبیعت بکشانند.

سرهنگ ابوالحسنی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) درباره همه مسائل حتی کوچک، صحبت کردهاند و راه را به ما نشان دادهاند، ناگفته نماند که ایشان گفتههایی دارند که باید با تلاش و مطالعه به آنها پی برد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را ایجاد کرد و حضرتآیتالله خامنهای رهبر انقلاب ادامه دهنده راه ایشان است، امام خمینی (ره) آمد تا ما را به خدا نزدیکتر کند.

ابوالحسنی با بیان چند ویژگی شهدا تاکید کرد: مقام معظم رهبری میفرمایند شهدا مانند ستارگانی هستند که راه را به ما نشان میدهند. یادوارههای شهدا فرصت خوبی است که ما خودمان را از زمین جدا کنیم و به معنویات و خدا نزدیک شویم، شهید نیاز به گریه ندارد، شهید مانند چراغی نور میدهد تا ما را به سمت خود و سعادت بکشاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار