رزم حسینی در دیدار با اعضای شورای بسیج رسانه کرمان:

حماسه سیاسی از برکت خون شهداست

استاندار کرمان گفت: در ۸ سال دفاع مقدس، مردم با کمترین امکانات کشور را اداره کردند و امروز هم باید کار مردم را به مردم واگذار کنیم.
کد خبر: ۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲ - 21January 2014

حماسه سیاسی از برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علیرضا رزمحسینی" استاندار کرمان دیشب در دیدار شورای بسیج رسانه استان کرمان با ایشان، گفت: انتظار داریم با همدلی، همافزایی و وفاق همه جریانات زیر چتر انقلاب سالم و وفادار به نظام باشند.

وی افزود: از نقد دلسوزانه و منصفانه استقبال میکنم و معتقدم اگر وحدت و همدلی در آحاد و اقشار جامعه بیشتر و اختلافات درونی کمتر باشد؛ تحریمها نمیتوانند تاثیر بگذارند.
 
رزم حسینی رخداد حماسه سیاسی را از برکت خون شهدا دانست و اظهار کرد: حماسه اقتصادی فرآیندی نیست که شش ماهه اتفاق بیفتد چرا که فقر کشور ریشهای به قدمت ۳۰۰ سال دارد.
 
وی ادامه داد: در راه توسعه و رفع محرومیتهای استان با تلاش خود کارنامهٔ انقلاب را درخشان کنیم و کارآمدی نظام را نشان دهیم و این بزرگترین دغدغهٔ ما باشد و حماسهٔ اقتصادی با به کارگیری ظرفیتهای نظام محقق میشود و راه آن استفاده از تجربیات دیگران است.
 
استاندار کرمان با اشاره به سه ضلع مثلث توسعه در هر شهرستان که شامل نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخش خصوصی است، تصریح کرد: فارغ از دعواهای سیاسی حول توسعه همه جانبهٔ استان تلاش کنیم. من خیلی رسانهای نیستم اما میدانم رسانه یار موثر و کمک حال توسعه استان است.
 
رزمحسینی، نقد منصفانه را لذتبخش دانست و گفت: باید فرهنگ نقد منصفانه را ترویج و گسترش دهیم.
 
وی تصریح کرد: سعی کردهام در قالبهای سیاسی خود را نگنجانم و معتقدم ساختار نظام جمهوری اسلامی و وجود رهبری در راس آن، کاملا شفاف است و همهٔ دولتهای انقلاب از ابتدا تا کنون متعلق به این نظام هستند.
 
استاندار کرمان خاطر نشان کرد: با ایجاد خطکشی سیاسی، فرصت سازندگی و آبادانی از کشور سلب میشود لذا باید با تکیه بر اصول و پایهها، اختلافات را کنار بگذاریم و در جهت رفع محرومیتها تلاش کنیم.
 
نماینده عالی دولت در استان کرمان، در ادامه تاکید کرد: تشکلهای اقتصادی و اجتماعی، پیش نیاز سرمایهگذاری در کشور هستند و بهترین مزیت استانی ما، نیروی سرمایهٔ انسانی ماست.
 
وی رسانهها را نیز جزو سرمایههای استان برشمرد و افزود: اتحادیههای مردمی در قالب تشکلهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در توسعه استان موثر هستند.
 
در استان کرمان ثروت بسیاری نهفته است

استاندار کرمان اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس، مردم با کمترین امکانات کشور را اداره کردند و امروز هم باید کار مردم را به مردم واگذار کنیم.
 
وی افزود: من در گرو نظام بوده، هستم و خواهم بود و معتقدم باید به اشتراکات بچسبیم و با انصاف، نیت خالص، شایستگی و کارآمدی برای خدا کار کنیم. در استان کرمان ثروت بسیاری نهفته است و نباید در این استان فقیر و ندار داشته باشیم.
 
رزم حسینی تصریح کرد: امیدم به اعتبارات استانی نیست و خوشبختانه نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی هم به دنبال تعیین فرماندار نیستند بلکه به دنبال راهکار برای توسعهٔ استان هستند.
 
جریان بسیج رسانه را سیاسیزده نکنید

نماینده عالی دولت در استان کرمان خطاب به اعضای شورای عالی بسیج رسانه، تاکید کرد: مردم نظام را و هر کسی که خدمت کند، قبول دارند لذا تلاش کنید جریان بسیج رسانه را در جهت خدمت به مردم به کار گیرید.
 
رزمحسینی تغییر مدیران در دولتها را امری عادی تلقی نمود و ابراز کرد: حرص توسعه استان را دارم و سعی میکنم از مدیران دو جناح که جوان و دارای توانمندی و کارآمدی هستند استفاده و خلاء بین نسلی را با انتخاب استعدادهای جوان مرتفع کنم، هر چند وزرای دولت وزرای اول انقلابند.
 
وی تصریح کرد: بنا دارم در جهت رفع محرومیت و مبارزه با فقر، از همهٔ ظرفیتهای استان استفاده کنم.
 
استاندار کرمان در پایان گفت: استان کرمان ۱۵۰۰ میلیارد تومان یارانه میگیرد در حالی که اعتبارات استان ۱۱۷ میلیارد تومان است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار