مسئول بسیج رسانه کرمان خبر داد؛

بسیج رسانه در شهرستان‌های بم، جیرفت، سیرجان و رفسنجان تشکیل می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید به وظیفه خود عمل کنیم. اصحاب رسانه کرمان همّ و غم خود را در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰ - 13January 2014

بسیج رسانه در شهرستان‌های بم، جیرفت، سیرجان و رفسنجان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سید ابراهیم یزدی" مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان صبح امروز در دیدار اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان با "آیتالله سید یحیی جعفری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به شهادت شهید "غلامرضا رهبر" در 21 دیماه سال 65 گفت: سالروز شهادت آن شهید به عنوان روز بسیج رسانه در تقویم کشور ثبت شده است.

وی افزود: شهید رهبر، گزارشگر صدا و سیما بود که در روزهای جنگ اخبار مناطق جنگی و فعالیتهای رزمندگان را به مردم مخابره میکرد. در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش شهید شد. این شهید جاویدالاثر با ویژگیهایی که داشت، پرچمدار حرکت بسیجی و رسانهای است.

یزدی خاطرنشان کرد: شهید رهبر هنگام مخابره خبر و گزارش همیشه در ابتدا، آیهای از قرآن را تلاوت میکرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به فعالیت اصحاب رسانه در کرمان تاکید کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید به وظیفه خود عمل کنیم. اصحاب رسانه کرمان همّ و غم خود را در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی و در زمینه فعالیتهای نظام و رساندن پیام مردم به مسوولان گذاشتهاند.

وی ادامه داد: تاکنون 200 نفر به عضویت سازمان بسیج رسانه استان کرمان در آمدهاند و اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان حدود 35 نفر هستند.

یزدی در پایان خبر داد: با برنامهریزی انجام شده در 4 شهرستان رفسنجان، بم، جیرفت و سیرجان کانون بسیج رسانه تشکیل میشود تا اصحاب رسانه این شهرستانها برای انجام امور مربوطه به این نهادها مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار