همزمان با روز قشر بسیج مداحان

اولین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از برگزاری اولین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری، تجلیل از خانواده معظم شهیدان و ایثارگران مداح است.
کد خبر: ۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹ - 14January 2014

اولین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حجتالله کیانی" مسئول سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری "اولین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری" در آستانه ایام الله دهه فجر و همزمان با روز قشر بسیج مداحان خبر داد و با اشاره به نقش مداحان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس گفت: مداحان بسیجی با ایجاد روحیه حماسی و عاشورایی در جبهههای جنگ، نقش مهمی در کسب پیروزیهای رزمندگان ایفا کردند.

وی افزود: تقویت پیوند رزمندگان با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از رسالتهای مهمی بود که مداحان و ذاکران در هشت سال دفاع مقدس برعهده داشتند و وظیفهشان را به خوبی انجام دادند.

کیانی، هدف از برگزاری اولین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری را تجلیل از خانواده معظم شهیدان وایثارگران مداح عنوان و تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای آن عزیزان در هشت سال دفاع مقدس از رسالتهای سازمان بسیج مداحان است.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری در پایان از خانوادههای معظم مداحان شهید و ایثارگر دعوت کرد برای ثبت نام و ارسال آثار، دستنوشته، فیلم، صوت و عکس شهدا و ایثارگران به نواحی سپاه شهرستانها یا سازمان بسیج مداحان واقع در شهرکرد، میدان امام حسین (ع)، ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۳۸۱۲۱۹۲۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

قابل ذکر است اولین یادواره شهدا و ایثارگران مداح استان چهارمحال و بختیاری، سوم بهمن سال جاری همزمان با روز قشر بسیج مداحان در شهرکرد برگزار میشود و سخنران این مراسم حجتالاسلام ماندگاری خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار