انتشار ۱۰جلد کتاب کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس در کرمان

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: تاکنون ۱۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس خاص کودکان توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰ - 20February 2014

انتشار ۱۰جلد کتاب کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس در کرمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، "نیما صالحی" معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، هدف از برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب کودک دفاع مقدس را ارتقای کیفی و کمی سطح این گونه کتابها دانست و افزود: ترویج کتابخوانی به خصوص کتب دفاع مقدس در بین نسل کودک باعث پرورش و ساخته شدن ذهن کودک و تاکید و یادآوری، که گمشده ذهن بسیاری از بچههای امروز است، میشود.


وی تصریح کرد: تاکنون ۱۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس خاص کودکان توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است و امیدواریم گامی در جهت ترویج ارزشهای دفاع مقدس برداشته شده باشد.


در این نشست که با حضور نویسندگان کتب مزبور و صاحب نظران عرصه ادبیات کودک از جمله فاطمه جعفرزاده کارشناس ارشد ادبیات کودک، سمیه یاوری کارشناس ارشد ادبیات فارسی و اسدی استاد ادبیات دانشگاه آزاد زرند برگزار شد، تعداد ۲۰ نفر از کودکان که کتابهای فوق را مورد مطالعه قرار داده بود به نقد و بررسی کتابها پرداختند.


گفتنی است این مراسم به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در زرند برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها