اختتامیه کارگاه تجسمی حجم در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد

طی آئینی مراسم اختتامیه کارگاه تجسمی حجم و نقش برجسته با عنوان نسل آفتاب 4 در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳ - 13March 2014

اختتامیه کارگاه تجسمی حجم در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سرهنگ شریف نیا معاون فنی و مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از برپایی کارگاه تجسمی حجم و قدردانی از هنرمندان در این جلسه گفت: پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان از دو قسمت فیزیک و کالبد و محتوا تشکیل شده است که بخش اعظم اقدامات اجرایی در خصوص محتوا و مباحث نرم افزاری است.

وی اظهار کرد: هنرهای تجسمی روح پارک موزه را شکل خواهد داد که به لحاظ تناسب، 70 درصد از اقدامات محتوایی مربوط به هنرهای تجسمی و امور هنری است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان از تجهیز کارگاه تجسمی پارک موزه خبر داد و تاکید کرد: این کارگاه، بستری مناسب جهت بروز و شکوفایی استعدادها و محلی برای نمایش قابلیت هنرمندان استان است که در پارک موزه متجلی میشود.

در ادامه جلسه "سعید نظری" مسئول کارگاه تجسمی پارک موزه به بیان گزارشی از اقدامات کارگاه حجم و نقش برجسته پرداخت و کار هنرمندان کارگاه را ارزنده و در خور تجلیل ارزیابی کرد.

وی از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش حجم در بخشهای آزاد و دفاع مقدس خبر داد و خواستار حمایت مسئولین در این زمینه شد.

در این کارگاه که منجر به تولید 15 اثر حجم و نقش برجسته شد، مرضیه دربان به عنوان نفر اول، وحید طاهری و محسن رامه نیز به ترتیب حائز رتبه دوم وسوم شدند. ضمنا به کلیه شرکت کنندگان مبلغ یک میلیون ریال کارت هدیه و لوح تقدیر اهدا شد.

شایان ذکر است از تخصص و هنر نفرات برگزیده این کارگاه برای اجرای تولیدات دیگر و بزرگتر بهره برداری به عمل خواهد آمد.

همچنین در ادامه برگزاری این کارگاه، کارگاه نسل آفتاب 5 در سال جدید نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار